ראשי מגזין וידאו קליפ ראשון מצולם כולו עם הניקון D800

וידאו קליפ ראשון מצולם כולו עם הניקון D800

0
0

להקת הרוק המתקדם מדנמק Euzen החליטה על שיתוף פעולה מעניין עם חברת ניקון במסגרתו הוקלט קליפ לשיר עבור אלבום חדש עם מצלמת ה-D800 של החברה (אשר טרם הגיעה כידוע לשוק). הקליפ צולם בלילה ביער בתנאי מזג אויר לא פשוטים אך התוצאה מדברת בהחלט בזכות עצמה (ובזכות המצלמה).

ניקון החליטה על שיתוף פעולה מסקרן למדי לרגל הכרזתה של ה-D800 מוקדם יותר השבוע – צילום קליפ שלם עם אחת מלהקות הרוק המתקדם הבולטות של דנמרק (השרות אגב באנגלית). את הקליפ You’re On, ביים Morten Rygaard והוא הופק כולו על ידי ניקון אשר לקחה על עצמה את הפרויקט.

סולנית להקת Euzen – הזמרת Maria Franz (מתוך אתר הלקה)

Maria Franz Euzen

You’re On של להקת EUZEN

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6IGMjim-Ieo#![/youtube]

כפי שניתן לצפות חברת ניקון הקליטה גם סרטון מאחורי הקלעים המתאר את צילום הקליפ עם הבמאי וצוות ההפקה

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=lrjXq5CqDcs[/youtube]

לאחר שצפינו בקליפ מאחורי הקלעים הופתענו לגלות את Lars Pettersson נציג ניקון Nordic בין אנשי ההפקה של ניקון. כזכור אנו זכינו לראיין את מר. Pettersson לאחרונה בתערוכת CES כנציג חברת ניקון (ומאוחר יותר גם שוחחנו עימו מייד לאחר הכרזתה של ה-D800). החלטנו מייד לברר איתו לגבי מועורבותה של ניקון בהפקת הסרטון. מסתבר שמזה מספר שנים עובדת ניקון עם הבמאי Morten Rygaard ומכיוון שהחברה רצתה להציג את יכולותיה של המצלמה בסביבה ריאליסטית הוחלט לתת לו לביים את הפרויקט הבא שלו באמצעות ה-D800 עוד בטרם הוכרזה. Rygaard עצמו הכיר את הלקה מתקופה מוקדמת יותר ומכיוון שהם עמדו בפני הוצאת אלבום חדש באותה תקופה הוחלט כי את הקליפ לאלבום תפיק ניקון. Pettersson  גם סיפק לנו כמה חוויות מאחורי הקלעים של ההפקה. מסתבר שהתחזית לימי הצילומים הייתה קרה מאד (קרוב לאפס) אך לא דובר על גשם. בסופו של דבר ירד לא מעט גשם בזמן הצילומים כפי שניתן לראות בסרטון וכולם קפאו מקור. למרות זאת הצילומים עברו בהצלחה לא מעט בזכות הלהקה אשר על פי Pettersson  מורכבת מחבורה מופלאה של יוצרים (הוא אף ציין לטובה במיוחד את Maria הסולנית). בהחלט פרויקט מעניין וצורה ייחודית לחשיפה וקידום מכירות הן עבור ניקון והן עבור הלקה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *