ראשי מגזין סקר MegaPixel מספר 16 – תכנים באתר

סקר MegaPixel מספר 16 – תכנים באתר

0
0

עם פתיחת השנה האזרחית החדשה אנו שמחים לפרסם סקר חדש (ה-16 במספר) אשר יעסוק הפעם בסוגי התכנים אותם אתם מעוניינים לראות יותר באתר בשנה הקרובה.

MegaPixel כולל כמות עצומה של תכנים (למעלה מ-3000 נכון לזמן כתיבת שורות אלו) המתחלקים בין חדשות, מבזקים, מאמרים, ביקורות, ראיונות, טורים, מדריכים ועוד. רק אמש פרסמנו מדור חדש באתר העוסק בהומור פוטוגרפי ובמהלך השנה הקרובה אנו מקווים לפרסם מדורים נוספים.

כבר כיום MegaPixel הוא אחד מאתרי התוכן הגדולים בעולם בתחום הצילום ובכדי שנוכל להמשיך ולהביא תכנים אותם אתם רוצים לקרוא החלטנו להקדיש את הסקר הקרוב בכדי לבחון מה אתם רוצים לקרוא בתחום הצילום בשנה הקרובה. הינה האפשרויות:

  • ראיונות עומק עם צלמים ישראליים.
  • סקירות של תערוכות ישראליות.
  • ביקורות על מוצרי צילום.
  • מדריכי צילום.
  • מדריכים בנושא עיבוד תמונה.

הסקר החדש מסמל גם את סיומו של הסקר הקודם (מספר 15) אשר היה הארוך והמקיף ביותר באתר עד כה. בסקר אשר עסק במצבי הצילום המועדפים עליכם השתתפו כ-750 מצביעים והוא שהה באתר מעט יותר מחודשיים. התוצאות לפניכם:

seker 16

כפי שניתן לראות, הרוב המוחלט של מצביעי הסקר בחרו את מצב הצילום הידני בכמצב הצילום המשמש אותם יותר מכל (למעלה מ-50% מן המצביעים). כרבע מן המצביעים בחרו בקדימות צמצם (מסומן לרוב כ-A) וכל יתר מצבי הצילום יחד זכו בקצת יותר מרבע מן ההצבעות. אתם מופתעים?

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *