ראשי מגזין טכנולוגיות צילום סוני מפרקת ל-A77 את הצורה (ומראה לכם)

סוני מפרקת ל-A77 את הצורה (ומראה לכם)

0
0

חברת סוני העלתה לבלוג שלה סרטון בן מספר דקות בו ניתן לראות את כל החלקים הפנימיים של המצלמה המאפשרים לה להשיג כמה יכולות ייחודיות כמו מהירות צילום חסרת תקדים, הצגת נתונים מתקדמת בעינית ועוד. אם התחשק לכם לראות כיצד נראים כל החלקים של מצלמה מודרנית מבפנים ולא בא לכם לפרק את המצלמה שלכם – הסרטון הבא עשוי לעניין אתכם.

הסרטון אותו אנו מביאים היום אמנם פרסומי למדי (אחרי הכל הוא מופיע בבלוג של החברה עצמה), אך הוא מציג באופן ברור ומעניין את כל החלקים הפנימיים המרכזיים של ה-A77 החדשה של סוני באופן שטרם זכינו לראות וכולל לא מעט הסברים:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8vkCMbEO8bQ[/youtube]

זאת איננה הפעם הראשונה בה אנו מפרסמים ידיעה המציגה את החלקים הפנימיים של מצלמה מתקדמת. בחודש פברואר השנה פרסמנו את “ניתוח חיישן פתוח – ניקון D7000 מבט מבפנים” אשר בו הצגנו פרטים על פרויקט מעניין של חברת chipworks אשר פירקה את ה-D7000 של ניקון ובחנה אילו חלקים משמשים לבנייתה (כולל החיישן, המעבד ועוד).

סוני A77 – בקרוב הביקורת (צילום: עידו גנוט)

A77 front side

ה-A77 היא מצלמת הדגל החדשה של סוני ואנו זכינו לאחרונה לבלות במחיצתה מספר שבועות ונפרסם בקרוב את התרשמויותינו.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב טכנולוגיות צילום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *