ראשי מגזין Chase Jarvis טוחן…פולרואיד

Chase Jarvis טוחן…פולרואיד

2
0

Chase Jarvis הוא אחד הצלמים המוכרים בארה”ב. לאחרונה הוא פירסם קמפיין משותף עם חברת פולרואיד בו הוא עושה שימוש בבלנדר רב עוצמה בכדי…ניחשתם נכון, לנסות ולטחון מצלמת פולרואיד – עבד?

Chase Jarvis צריך להיות מוכר היטב לקוראי האתר. הצלם האמריקני עבד בעבר מספר פעמים עם חברת ניקון כאשר היה בין הראשונים לבחון את ה-D90 ואחריה את ה-D7000 (הוא זכה לקבל את המצלמות מן החברה חודשים לפני הכרזתן ופרסם סרטונים אודותיהן). לפני כן הספיק Jarvis לעבוד עם חברת הסלבד וערך חמישה ימי צילום רצופים אותם תיעד ברצף של כ-2000 תמונות תחת הכותרת FRAMES.

שיתוף הפעולה הנוכחי עם פולרואיד ללא ספק מוזר יותרמשני הקודמים. Jarvis החליט ללכת בדרכו של Tom Dickson – “איש הבלבד” אשר נוהג לטחון גדג’טים שונים ומשונים בבלנדר רב עוצמה ובודק האם ישרדו. האם ה-למצלמת ה-Polaroid Z340 תשרוד?

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=cpM_CvSyrgc[/youtube]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

2 תגובות

  1. Avatar

    דורון

    21/12/2011 ב 7:27 PM

    לא ניראה לי שהבנתם את הרעיון של הפירסומת.
    אין שום קשר לבדיקת שרידות המצלמה.

    הוא מכניס מצלמת פולארויד ישנה (אנלוגית) יחד עם מצלמה קומפקטית דיגיטלית ומערבב (בלנד באנגלית) והתוצאה – מצלמת פולארויד דיגיטלית.

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    21/12/2011 ב 8:32 PM

    הכוונה שלנו לא הייתה שהוא עושה את זה מאותה הסיבה אלא שהוא מבצע את אותה הפעולה כמו Tom Dickson – אשר מפורסם בטחינת מוצרי אלקטרוניקה.

    ראיתי אותו אישית בפעולה בואגס לפני כמה שנים.

    ומה שאתה כותב אכן נראה כמו הרעיון של פולרואיד.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *