ראשי מגזין מצלמה במזוודה? הסודות האפלים של שדות התעופה

מצלמה במזוודה? הסודות האפלים של שדות התעופה

1
0

רובנו כבר למודי ניסיון בכל הנוגע לשדות תעופה וציוד שביר. אבל לעיתים אין ברירה ועלינו לשאת חלק מציוד הצילום שלנו במזוודה במקום בתיק העולה עימנו למטוס. מה לעשות במקרה כזה? כיצד ניתן בכל זאת להבטיח את שלמות ציוד הצילום היקר? אחד ממעמיסי המטען בארה”ב סיפר לאתר lifehacker על ההתעללות במטען אך גם אילו סוגי מזוודות סופגות את הנזק הקטן ביותר – לגזור ולשמור.

חבטות, טילטולים, גילגולים דחיפות, זריקות ומה לא – אין מדובר כאן במה שעוברים מתנגדי המשטר בכלא הסורי, אלא במה שעובר על המזוודה שלכם בכל שדה תעופה ממוצע.  לאחרונה הסכים עובד באחד משדות התעופה בארה”ב לדבר (בעילום שם) לאתר lifehacker ולספר מה עובר על מזוודות לפני שאנו מקבלים (או לא מקבלים) אותן חזרה מן המסוע לאחר שהגענו ליעדנו.

אבל מה עם הכבוד של הכבודה?

Laguage airport

מטען סופג לא מעט מכות מספר העובד, תיקים מועפים באויר ואין דרך להימנע מכך. מכיוון שמטוסים מכניסים כסף לחברות התעופה כשהם באויר, כל דקה מיותרת על הקרקע היא בזבוז כסף ולכן נעשה כל מאמץ לצמצם את זמן השהיה של המטוס על הקרקע, גם אם הדבר בא על חשבון המטען. מטוסים דוגמת בואינג 737 או 757 בנויים באופן כזה שלא ניתן להוריד מהם את כל המטען מבלי לזרוק אותו (תאי המטען הם ארוכים וצרים). עובד אחד מקבל את התיק ממסוע וזורק אותו 10-15 מטר אל בטן המטוס שם עובד אחר מסדר את התיקים בכדי לחסוך במקום. בתהליך הזה כל דבר שביר שאינו עטוף באופן מקצועי עשוי להישבר.

מה הטיפ המרכזי של מעמיס המטענים? ריכשו מזוודה בעלת ארבעה גלגלים – מזוודות כאלו לרוב מגלגלים אל תוך המטוס ולא זורקים – דבר המצמצם במידת מה את הנזק שהן סופגות. אנחנו נוסיף שוב שבכל מקרה שבו יש לכם אפשרות לקחת ציוד צילום שביר (מצלמה/עדשה וכו’) איתכם – עשו זאת.

הרשת מלאה בסרטוני זוועה על התעללות בכבודה (חסכנו מכם כמה מן המראות הקשים יותר) הינה שתי דוגמאות שצולמו בהסתר:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=uRFcbWdn360[/youtube]

אבל למה לזרוק?

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QLOHtHve_u8[/youtube]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

תגובה אחת

  1. Avatar

    קורן לוי

    20/12/2011 ב 11:38 AM

    אמא שלהם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *