ראשי מגזין טכנולוגיות צילום POLABOY – התמונה המאירה

POLABOY – התמונה המאירה

0
0

זוג יוצרים מברלין פיתחו מסגרת תמונה מוארת עוצמתית במיוחד המבוססת על טכנולוגיית LED אשר משמשת כתמונה גדולה רגילה לכל דבר ביום וכאלמנט תאורה מעוצב במיוחד בלילה.

הקונספט של תמונה מוארת איננו חדש. מסגרות מוארות משמשות בתערוכות ברחבי העולם (וגם בישראל) לא מעט שנים. אלא שברוב המקרים מדובר בקופסאות עבות מאד או קטנות. שני מעצבים גרמנים – Jirko Bannas ו-Oliver Seltmann פיתחו מסגרת תמונה חדשנית דקה במיוחד (20 מ”מ) בעלת עוצמת הארה גדולה במיוחד (5000 lumens) המבוססת על נורות LED זעירות המגיעה בשני גדלים – 84 ס”מ על 86 ס”מ או 95 ס”מ על 78 ס”מ. במסגרת ניתן להשתמש כמסגרת עץ רגילה ביום או כסוג של מנורת קיר ייחודית בלילה.

POLABOY – תמונה ביום תאורה בלילה

POLABOY 1

כמו בכל דבר כמעט גם כאן ישנו קאטץ’ – המחיר – למעלה מ-2000 דולר. היתרון הוא שניתן להחליף תמונות בקלות רבה ובאופן כזה לקבל מנורה/תמונה אותה ניתן לשנות מעת לעת ללא קושי.

POLABOY – עוצמת אור גבוהה

POLABOY 2

מעט פרטים ניתן למצוא באתר המוצר כמו גם בקישור הבא (PDF).

POLABOY – עשויה בעבודת יד

POLABOY 3

 

84 x 86 cm
עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב טכנולוגיות צילום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *