ראשי מגזין פרסומות צילום ביפן: סקס, חזיר וקעקועים

פרסומות צילום ביפן: סקס, חזיר וקעקועים

1
0

היפנים הם עם מוזר. מספיק להציץ בתוכניות הטלויזיה היפניות בכדי להבין שמה שמוכר לנו מן המערב עובד אחרת למדי ביפן. המסקנה הזו תקפה מסתבר גם כשמדובר בפרסומות למוצרי צילום. חברת פוג’יפילם השיקה מוקדם יותר השנה פרסומת מוזרה למדי למצלמת ה-X10 החדשה שלה. הפרסומת כוללת נערה צעירה בתלבושת בית ספר (כמיטב המסורת ביפן) היוצאת לצלם ברחובות העיר ונתקלת במראות שונים ומשונים בניהם אפי חזירים כרותים בשוק, אומני קיעקועים וגם לא מעט רמיזות מיניות.

אם ארה”ב היא ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, יפן צריכה לזכות בתואר ארץ האפשרויות המוזרות. לא מעט מן האייטמים המפתיעים והביזאריים ביותר אותם פרסמנו כאן בשנתיים האחרונות הגיעו מיפן. מספיק אם ניזכר במופע המוזר של “ילדי ההליקופטר היפנים“, מסעותיה של הצלמת היפנית “המרחפת” וכמובן איך אפשר בלי – שוקולד הערמונים של חברת ניקון. אגב, אם ייצור שוקולד נראה לכם עיסוק מוזר לחברת צילום מה תגידו על ייצור קרמים ומוצרי טיפוח? מסתבר שבפוג’י יפן לא רק הוגים פרסומות מוזרות אלא גם מקורות הכנסה לא קשורים ובקרוב תוכלו לרכוש בכל רחבי אירופה מוצרי טיפוח אשר פותחו על ידי החברה (רק אל תימרחו אותם על החיישן…).

ליין הקרמים של פוג’י – בקרוב בכל רחבי היבשת

Fujifilm skin care

אף שלא מדובר בפרסומת הצילום המוזרה ביותר שראינו (תואר זה עדיין שמור לפרסומת “הזומבים החיים” של סמסונג) היא בהחלט מלמדת לא מעט על האופי והתרבות היפנית:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QTpcTQQH8T8[/youtube]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

תגובה אחת

  1. Avatar

    מעיין

    12/12/2011 ב 12:13 PM

    מעניין איך היתה נראית הגרסה הישראלית 🙂

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *