ראשי מגזין צלמי סטילס מול וידאו – הקרב הגדול מתחיל

צלמי סטילס מול וידאו – הקרב הגדול מתחיל

2
0

מלחמתם של צלמי הסטילס בצלמי הוידאו מגיעה לשיאים חדשים בסרטון ויראלי חדש אשר מצא את דרכו לרשת ומגיע היום גם לבלוג שלנו. מי ינצח – צלם חתונות וידאו לפלף או צלמת הסטילס הפושרית? והאם מונופוד הלייזר האדום יביס את חצובת האור הירוקה – הכל בסרטון אחד.

חברת After Dark Education מאריזונה מארגנת כנסים וסדנאות בנושאי צילום בכל רחבי ארה”ב. בשביל לעשות קצת באזז לביזנס החליטו בחברה להפיק סרטון מושקע למדי בהשתתפות עשרות ניצבים/צלמים וגם כמה אפקטים. הקונספט: המלחמה הנצחית בין צלמי הסטילס לוידאו (יש מלחמה כזאת ומישהו לא סיפר לנו?). התוצאה – בהחלט מבדרת (במיוחד הסוף המפתיע).

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7o9pKc-iFoQ[/youtube]

סרטונים ויראליים בנושאי צילום הם כבר מזמן לא דבר חדש ואנו פרסמנו כאן לא מעט. אחד המוצלחים שבהם אשר מזכיר גם במשהו את הסרטון הנוכחי צולם על ידי חנות הצילום הקנדית “The Camera Store” ואנו מפרסמים אותו כאן שוב לטובת אלו שלא ראו או כבר הספיקו לשכוח:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=awq90APEVgw[/youtube]

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

2 תגובות

  1. Avatar

    מאור

    13/11/2011 ב 12:44 AM

    ענק. ענק. בכל מקרה, הסרטון הקודם שפורסם לוקח.

    השב

  2. Avatar

    גלעד

    13/11/2011 ב 10:40 AM

    ראיתי עכשיו את הסרט הישן יותר בן הדקה בלבד.. פשוט גדול כמובן הגרנד פינלה
    פלאש וויירלס מתפוצץ כמטאפורה לרימון יד.. גאוני!

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *