ראשי מגזין סקר MegaPixel מספר 15 – מצבי צילום

סקר MegaPixel מספר 15 – מצבי צילום

0
0

לאחר תקופה ארוכה אנו שמחים לפרסם סקר חדש באתר העוסק הפעם במצבי הצילום המועדפים עלינו. בשבוע שעבר הבאנו מדריך חדש העוסק במצבי הצילום במצלמה וזו הייתה הזדמנות מצוינת לנסות ולברר איתכם מהו מצב הצילום המועדף עליכם.

מרבית המצלמות המודרניות כוללות שורה של מצבים אוטומטיים, אוטומטיים למחצה וידניים. צלמים מתחילים עשויים להעדיף מצבים אוטומטיים, אחרים מעדיפים דווקא ללמוד את צעדיהם הראשונים במצב ידני לגמרי בכדי להכיר טוב יותר את התנהגותה של המצלמה. אז מה מצב הצילום העיקרי בו אתם עושים שימוש?

היום אנו גם מסכמים את סקר מספר 14 אשר עסק במקום בו אתם נוהגים לפרסם את עבודותיכם. את תוצאות הסקר אתם יכולים לראות בתרשים הבא:

seker 15

כפי שניתן לראות, רוב המצביעים (כ-50%) משתפים את תמונותיהם באתרים חברתיים דוגמת פייסבוק ופליקר. היתר מתחלקים באופן שווה למדי בין אלו המציגים את עבודותיהם באתרי פורטפוליו אישיים, אתרים ייעודיים עבור גלריות צלמים וכאלו אשר כלל אינם מציגים את תמונותיהם ברשת.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *