ראשי מגזין Christopher Eaton: נחצב בזמן

Christopher Eaton: נחצב בזמן

1
0

Christopher Eaton הוא צלם, במאי וכותב המתגורר בקולורדו העוסק במשך שנים רבות בצילום נוף פראי ותופעות טבע ומזג אויר באזורים שונים בארה”ב. מוקדם יותר השנה יצא Eaton לצלם באחד הקניונים הטבעיים המרשימים ביותר בארה”ב וחזר עם תמונות עוצרות נשימה.

ה-Antelope Canyon הוא אחד הקניונים הטבעיים המצולמים והמתויירים ביותר בדרום מערב ארצות הברית. הקניון שוכן במדינת אריזונה בשטח השייך לשבט הנבחו האינדיאני. הקניון עצמו נוצר בתהליך שחיקת קרקע טבעי כתוצאה מהצפות אשר עיכלו את הסלע הרך לאורך השנים ויצרו צורות טבעיות מרהיבות ונקיקים ייחודיים.

קרן שמימית מבעד לנקיק (צילום: Christopher Eaton)

Christopher Eaton 1

הכניסה לאזור הקניון והצילום בו מותרים רק משנת 1997 והוא מתבצע באופן בלעדי עם מדריכים וזאת משום שהמקום עודנו נחשב מסוכן מאד. בשנה בה נפתח המקום למבקרים נספו בו לא פחות מ-11 תיירים ממדינות שונות לאחר שכמות גשם קטנה ירדה במקום אך גרמה להצפה מהירה ופתאומית של הקניון הצר.

אבן גיר בשחור לבן (צילום: Christopher Eaton)

Christopher Eaton 2

ה-Antelope Canyon אינו רק מסוכן לבני אדם, הוא גם מקום שאינו פשוט לצילום וההפרשים בין האזורים החשוכים בקניון לבין האור החזק הבוקע מנקיקים החשופים לשמש היוקדת עשוי להיות גדול מאד ודורש מיומנות. אחד ה”אפקטים” המצולמים ביותר ב-Antelope Canyon הוא חדירת קרני האור בזווית צרה דרך סדק – אפקט מיוחד במינו המזכיר קרן אור שמימית.

מעברים צרים ומסוכנים (צילום: Christopher Eaton)

Christopher Eaton 3

תמונותיו של Eaton מה-Antelope Canyon אולי אינן בלעדיות אך הן משקפות באופן נפלא את יופיו של המקום.

נחצב בחולות הזמן (צילום: Christopher Eaton)

Christopher Eaton 5

לאתר של Christopher Eaton.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

תגובה אחת

  1. Avatar

    משה

    26/09/2011 ב 2:32 PM

    יפה.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *