ראשי מגזין מציאות ברשת: לייקה תת מימית

מציאות ברשת: לייקה תת מימית

2
0

אף על פי שצלמים תת מימיים עושים זאת שנים אין ספור, אנו מקבלים צביטה קטנה בלב בכל פעם שמצלמה מוכנסת אל תוך מארז ויורדת על המעמקים. אך מה תגידו על מארז נדיר המאפשר להכניס מצלמת לייקה אל בינות למעמקים? אחד כזה הגיע ממש לאחרונה ל-e-bay.

Leica Elcan KG-24A UW – בצבע כתום

Leica UW 3

המארז אותו אנו מביאים היום (תודות לידידנו ב-leicarumors) הוא באמת משהו שונה. רק 50 כמותו יוצרו אי פעם בקנדה (על ידי חברת Ernst Leitz), כולם בראשית שנות ה-70 של המאה הקודמת. המארזים מותאמים במיוחד לנשיאת מצלמת ה-Leica M4 הקלאסית ויוצרו עבור הצי האמריקני והם מוטבעים בחותם ומספר סידורי של הצי (ניתן לשער רק באילו מבצעים סודיים השתתפו בתקופת המלחמה הקרה).

Leica Elcan KG-24A UW – בקופסא המקורית -מבט על

Leica UW 2

החדשות הטובות למעוניינים הן שמצלמת Leica M4 תוכלו למצוא כיום משומשת במצב סביר סביב כ-1000 דולר (אם קצת מזל אולי אפילו פחות), החדשות הפחות טובות הן כי אם תרצו לצלול איתה (מבלי לגרום לה נזק כמובן) תאלצו להיפרד לכל הפחות מ-15,100 דולר עבור מארז ה- Leica Elcan KG-24A UW Navy Type – המחיר ב-ebay בזמן כתיבת שורות אלו.

Leica Elcan KG-24A UW – המנגנון

Leica UW 1

מחפשים עוד מציאות? תוכלו למצוא אותן בערוץ “מציאות ברשת” של MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

2 תגובות

  1. Avatar

    יבש

    08/01/2012 ב 12:40 AM

    החדשות היותר גרועות, שהמוכר רצה הרבה יותר מרשרשים ובסופו של דבר המארז לא נמכר

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    08/01/2012 ב 1:15 AM

    מעניין מאד – מאיפה המידע?

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *