ראשי מגזין Mike Tittel: קפואירה במדבריות המלח ביוטה

Mike Tittel: קפואירה במדבריות המלח ביוטה

0
0

Mike Tittel הוא צלם מסחרי המתמחה בצילום ספורטיבי. לאחרונה לקח Tittel צוות צילום ויצא למדבר המלח של יוטה בכדי לצלם פרויקט אישי קצבי במיוחד עם נוף עוצר נשימה.

קפואירה היא אומנות לחימה ברזילאית אשר פותחה במקור על ידי עבדים אפריקנים. הקפואירה הפכה בשנים האחרונות לפופולארית לא רק כאומנות לחימה אלא כשילוב של ריקוד, מוזיקה ותנועה וצברה אוהדים רבים בעולם כולו ואף בישראל.

קפואירה אל מול השקיעה (צילום: Mike Tittel)

Capoeira 4

הצלם האמריקני Mike Tittel המתמחה בצילומי ספורט, כושר ו-Lifestyle החליט לאחרונה לצאת למישורי המלח המחברים בין נוואדה ליוטה ולצלם במקום אומני קפואירה בפעולה אל מול השקיעה. הרעיון לפרויקט הייחודי הגיע מאחת העובדות של Tittel והוא אימץ אותו מיד כפרויקט אישי (לא עניין של מה בכך כשלוקחים בחשבון את ההוצאות הכרוכות בהפקה מסוג זה).

קפואירה – אומנות לחימה או ריקוד (צילום: Mike Tittel)

Capoeira 1

העבודה במישורי המלח מציבה לא מעט קשיים ייחודיים חלקים קשורים לשמש הישירה ולתאורה וחלקם קשורים לטמפרטורות הגבוהות השוררות במקום. מצד שני הנוף עוצר הנשימה והאופי המיוחד של הקרקע אפשרו ל-Tittel להוציא את המירב מאומני הקפואירה.

מדבר המלח ביוטה – שימו לב לצללים (צילום: Mike Tittel)

Capoeira 8

Tittel וציוותו צילמו סרטון מאחורי הקלעים אשר מדגים חלק מן העבודה שנעשתה על הסט:

[vimeo]https://vimeo.com/26458860[/vimeo]

אנו בטוחים שזאת איננה הפעם האחרונה שאנו זוכים לפגוש את עבודתיו של Tittel כאן בבלוג. לאתר של Mike Tittel.

תמונות נוספות מן הפרויקט (צילום: Mike Tittel)

Capoeira 2

Capoeira 7

Capoeira 6

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *