ראשי מגזין ניקון – בעטיפה של ממתק

ניקון – בעטיפה של ממתק

0
0

הידיעה הבאה בהחלט מועמדת לתואר הידיעה המוזרה של החודש. חברת ניקון החליטה להרחיב את עסקיה לתחום חדש…חטיפים. כן, זו איננה טעות, החברה מציעה ביפן מגוון סוגי ממתקים הממותגים תחת הלוגו הרשמי של החברה ונמכרים באתר החברה.

בא לך לחטוף איזה ניקון?

Nikon food 1

משהו כנראה עובר על חברת ניקון בזמן האחרון. אם לא הספיקו לכם הפטנטים המוזרים של ניקון אותם פרסמנו מוקדם יותר הבוקר, הינה מגיע הדבר המוזר הבא – ממתקי ניקון. חטיפים מסוגים שונים הכוללים סומסום, ערמונים ועוד מגוון מרכיבים מקומיים הנמכרים באריזות מקוריות של חברת ניקון – רק לשוק היפני כמובן.

הסיפור מאחורי הממתקים מוזר למדי בפני עצמו. מסתבר כי כבר בשנת 1955 החלה חברת ניקון לייצר ממתקים ממותגים, אלא שהממתקים ניתנו אך ורק לעובדי החברה. יותר מ50 שנה מאוחר יותר החליטה החברה שמה שטוב לעובדי ניקון טוב גם לציבור היפני בכלל, ועל הדרך אולי גם ניתן להרוויח כמה ינים יפניים (החבילות נמכרות תמורת 20-30 דולר).

ה”ליידי גודייבה” הבא?

Nikon food 2

אז בנסיעה הבאה שלכם ליפן הזמינו לכם משהו מתוק מניקון (תמונות נוספות ועוד כמה פרטים ניתן למצוא גם באתר היפני DC-Watch).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *