ראשי מגזין כיצד מייצרים Instant Film?

כיצד מייצרים Instant Film?

0
0

אם תהיתם כיצד פועל “סרט צילום ה-instant” אשר בו נעשה שימוש במצלמות הפולרואיד, הסרטון אותו אנו מביאים היום יספק לכם את התשובה. הסרטון מספק הצצה מאחורי הקלעים אל ה-impossible-project פרויקט אשר הוקם בעקבות הפסקת ייצור סרטי ה-instant על ידי חברת פולרואיד ונועד להפיח חיים חדשים בפורמט הוותיק.

יש לנו פינה חמה בלב לחברת פולרואיד ולטכנולוגיית צילום ה-instant אותה פיתחה. למרות יתרונותיו הרבים של הצילום הדיגיטלי גם כיום אין ממש תחליף ליכולת לצלם ולקבל בתוך דקה תמונה מודפסת בכל מקום בו אנו נמצאים. מסיבה זו החליט דוקטור Florian Kaps לייסד ביוני 2008 את ה-impossible-project – פרויקט שמטרתו להחזיר לחיים את סרטי ה-instant  לאחר שבפברואר אותה שנה החליטה חברת פולרואיד להפסיק כליל את ייצורם.

ה-Instant חי ונושם (מתוך ה-impossible-project)

polaroid impossible project

Florian החליט לרכוש את המפעל האחרון בעולם שייצר סרטי אינסטנט בהולנד וב-2010 החל לייצר מחדש סרטי instant עבור מאות אלפי מצלמות הפולרואיד הקיימות בעולם.

סרטון המתאר את תהליך הייצור של סרטי ה-instant:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Vw4rttFGHiM&feature=player_embedded[/youtube]

במאי 2010 פרסמנו סיקור מקיף של ההיסטוריה של חברת פולרואיד תחת הכותרת “הפולרואיד (לא) מת!” ובחודשים האחרונים סיקרנו את ניסיונותיה של חברת פולרואיד להמציא את עצמה מחדש בעידן הדיגיטלי (עם לא מעט עזרה מליידי גאגא).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *