ראשי מגזין Nick Presniakov: ויידר, דארת’ ויידר

Nick Presniakov: ויידר, דארת’ ויידר

0
0

מי מבינינו לא גדל על סדרת סרטי מלחמת הכוכבים? הצלם האמריקני Nick Presniakov לא שונה כנראה מרבים מאיתנו, אלא שהוא החליט לקחת את אהבת הנעורים שלו צעד אחד קדימה לתחום האומנותי ויצר את הסדרה המשעשעת המכונה Dark Holiday.

יוצאים לחופשה – שחור זה הצבע שלי?

Darth Vader 2

האם חשבתם פעם כיצד מבלה המפקד העליון של אימפריה גלקטית את חופשת הקיץ שלו? Nick Presniakov החליט לבחון את הסוגיה מזווית משעשעת. “דיקטטוריים, נשיאים, כולם לוקחים חופשה מדוע לא ויידר?” אמר Presniakov בראיון לאתר mymodernmet.

גלשן גלקטי

Darth Vader 1

Presniakov מספר כי התגובות לסדרת תמונות החופשה של העריץ בשחור הייתה מדהימה. לא עבר יום מפרסום התמונות ברשת והתמונות מצאו את דרכם לטוויטר הרשמי של חברת פפסי. כמי שעוסק כל היום בצילום מסחרי אמר Presniakov היה נפלא לעשות פרויקט אישי שאינו מוגבל בידי תכתיבים חיצוניים ולזכות לתגובות כל כך אוהדות. אולי כולנו יכולים ללמוד מכך משהו וגם אם לא לפחות נחייך.

גלים טובים? only on the dark side.

Darth Vader 3גברת ויידר מתי את יוצאת מהמקלחת?

Darth Vader 5ביי ביי, נתראה בכוכב המוות…

Darth Vader 6לאתר של Nick Presniakov.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
  • Sacha Goldberger: מי אתה Darth Vader?

    מה עושה קשיש מזדקן בחליפה של גיבור על עם המפקד העליון של האימפריה הגלקטית? הצלם הצרפתי המו…
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *