ראשי מגזין פרסומות צילום: I am Nikon המיטב

פרסומות צילום: I am Nikon המיטב

0
0

ניקון השיקה קמפיין פרסום אירופאי חדש הממשיך בקו הוותיק תחת הכותרת I am Nikon. הפרסומת הנוכחית משלבת קטעים משורה של פרסומות עבר יחד עם קטעים חדשים אשר צולמו ברחבי העולם.

כחלק מן הפרסומת ניתן לראות כאמור קטעים מפרסומות עבר – כולל פרסומות שאנו סיקרו במדור “פרסומות צילום” דוגמת הפרסומת המושקעת של ניקון עם ג’יימי אוליבר (“השף העירום”) ופרסומת נוספת עם הזמר רובי ווילמיאס. ניקון בוחרת להשקיע בפרסום באופן עקבי באירופה ורבים זוכרים וודאי כי החברה בחרה לשמש כנותנת החסות הראשית של תערוכת פוטוקינה 2010 שם הציגה על מסך ענק תמונות של הבאים לכנס אשר הצטלמו (על ידי צלם של חברת ניקון) בכניסה לתערוכה (גם לנו הייתה הזדמנות לזכות לכבוד).

I am the World

I am Nikon large

בארה”ב כידוע ניקון משתמשת גם כן בסיסמא I am Nikon אך הקמפיין עושה שימוש בעיקר באשטון קוטצ’ר אשר צילם עם ניקון שורה של סרטונים עוד מעידן ה-D60 ולאחרונה חזר עם פרסומת עבור ה-D5100 החדשה.

הפרסומת החדשה – ניקון – הכל מהכל

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kLoFbNmFEzc&feature=player_embedded#at=112[/youtube]

 

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *