ראשי מגזין ניקון D5100: אשטון קוטצ’ר מכה שנית

ניקון D5100: אשטון קוטצ’ר מכה שנית

0
0

אלו העוקבים אחרי הבלוג שלנו מכירים בוודאי את חיבתנו העמוקה לפרסומות מתחום הצילום. חברות הצילום הגדולות השקיעו בשנים האחרונות מיליונים בפרסומות למצלמות בה כיכבו ידוענים שונים. אחד המפורסמים שבהם הוא אשטון קוטצ’ר המשמש מזה מספר שנים כפנים של חברת ניקון. לאחרונה החליטה ניקון להעלות לאוויר בארה”ב מסע פרסום מתוקשר חדש בכיכובו בו מוצגת בין השאר גם הניקון D5100 החדשה. הסרטון המשעשע צולם בעצמו באמצעות המצלמה ונועד להדגים כמה מיכולותיה.

ניקון העסיקה לאורך השנים שורה ארוכה מאד של סלבריטאים לקידום מצלמותיה – את כולם סיקרנו במדור פרסומות הצילום של MegaPixel. בין הבולטים: ג’יימי אוליבר (המוכר לרבים כ”שף העירום”) הזמר רובי וויליאמס, הדוגמנית קייט מוס וכאמור אשטון קוטצ’ר אשר הפך מזמן לסמל של חברת ניקון ברשת.

בסרטון החדש משחק קוטצ’ר סוג של גיבור בסרט פעולה המצולם באמצעות ניקון D5100 המתעדת גם את הרגעים הפחות מוצלחים של השחקן ו”על הדרך” מציגה כמה מתכונותיה של המצלמה. את הפרסומת ביים הבמאי Matthew Libatique (המוכר משוברי קופות כמו זוכה האוסקר Black Swan וסרט האקשן Iron Man). הסרטון כולו צולם כאמור עם הניקון D5100 (אם כי בקונפיגורציה “מקצועית” מעט יותר מן המקובל כפי שניתן לראות בתמונה).

הבמאי Matthew Libatique על סט צילומי הפרסומת עם ה-D5100 (קרדיט: ניקון/Mike Corrado).

Nikon D5100 Ashton

גרסת ה-60 שניות (ניקון ערכה גם גרסת 30 שניות) המשודרת בימים אלו בארה”ב:

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *