ראשי מגזין סימולטור צילום

סימולטור צילום

1
0

חובבים רבים המתוודעים לראשונה לעולם הצילום ובעיקר לעולם הצילום הרפלקסי היה מעוניינים בכלי אשר יאפשר להם לבחון כיצד משפיעים השינויים בפרמטרים שונים של המצלמה על התמונה הסופית. בכדי לסייע להם פותח שירות חינמי מקוון המציג בפניהם כיצד עשויה להראות התמונה אותה יצלמו בהתאם לשינויים בהגדרות המצלמה.

האתר camerasim מציג שירות פשוט מאד אם כי לא טריוויאלי לביצוע. על המסך מוצגת לה תמונה המזכירה לכאורה את זו אותה ניתן לראות בעינית המצלמה ובתחתית העמוד מופיעים 7 פרמטרים אותם ניתן לשנות: תאורה (בהיר/מעונן), מרחק מהאובייקט המצולם (30 ס”מ עד 3 מ’), אורך מוקד (18-55 מ”מ), ISO (מ-100 עד 3200), צמצם (f/2.8-f/36), מהירות תריס (1 שנייה עד 1/2000 שנייה) ומצב צילום (קדימות צמצם, קדימות תריס או מצב ידני מלא).

הילדה עם השבשבת תלמד אתכם צילום?

Cam simulator

הרעיון מאחורי הסימולטור בהחלט מבורך אם כי מהתנסות קצרה נראה כי למפתחים יש עוד עבודה לשיפור ושכלול הרעיון והם אכן מצהירים באתר כי גרסה משופרת מתוכננת בהמשך. עשרות אלפי משתמשים כבר ניסו את השירות ברחבי העולם וגם אתם מוזמנים לבחון את שימושיותו.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

תגובה אחת

  1. Avatar

    יוסי וונש

    31/07/2012 ב 10:22 AM

    סימולטור מצוין הממחיש לצלמים מתחילים כיצד עובד משולש החשיפה, כיצד משפיעה העדשה על עומק השדה וכו’.

    יוסי וונש
    קורסי צילום “להנציח את הרגע”
    08-9717029, 057-7738917

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *