ראשי מגזין העלמה, הכלבים והשועל האדום או כיצד לפרסם אופניים

העלמה, הכלבים והשועל האדום או כיצד לפרסם אופניים

6
0

לפעמים אנו נתקלים בהפקות צילום מושקעות במיוחד שפשוט אין לנו אפשרות להתעלם מהן. הפקה אחת כזו היא ההפקה למותג האופניים הבריטי Brooks England, המשלב בתמונה אחת סיפור על עלמה ונער המחלצים שועל אדום מציפורני כלבי הצייד.

לעיתים אנו מתבוננים בתמונת פרסומת ולא מסוגלים לשער כמה עבודת הפקה הושקעה בהכנתה. בכדי להכין את התמונה לקמפיין של Brooks England, הכין הצלם Frank Herholdt וצוות הצילום שלו במשך חודש שלם סט באחד היערות הבריטיים תוך שהם מחפשים שועל אדום מתאים. בתחילה הרעיון היה לקחת שועל מפוחלץ אך הפתרון לא תאם בדיוק את הרוח מאחורי התמונה והמותג ולכן נאלץ הצוות לעשות מאמץ מיוחד ולאתר שועל אמיתי בו ניתן היה להשתמש בתמונה.

התמונה המוכנה (קרדיט: Brooks England)

Brooksבסרטון מאחורי הקלעים אותו אנו מביאים בפניכם היום ניתן לראות את השועל האדום (המבוהל מאד חייבים לציין) במהלך הצילומים. חדי העין יבחינו בוודאי כי את צילומי הכלבים ביצעו בנפרד בכדי שלא לאפשר פגיעה בשועל והחיבור של הסצנה כולה בוצע בשלב העריכה.

על איכות התוצאה ניתן אולי להתווכח אבל התהליך בהחלט מעורר השראה:

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

6 תגובות

  1. Avatar

    מאיה

    23/05/2011 ב 5:32 PM

    חוץ מזה שהפרויקט הצילומי מדהים, למדתי כרגע ששועל זה אחד מבעלי החיים החמודים שיש!!! : )

    השב

  2. Avatar

    דוט

    23/05/2011 ב 7:20 PM

    מעולה…

    השב

  3. Avatar

    Illana

    23/05/2011 ב 9:48 PM

    Amazing!!!!! This is a real art…no Photoshop…. hell hard : )

    השב

  4. Avatar

    תומר_יפה

    24/05/2011 ב 12:05 AM

    לא מדויק, פוטושופ יש כאן בהחלט ולא מעט, אבל זה יהיה נכון להגיד שלא נשתלו שום אלמנטים זרים בתמונה, ובמובן הזה הסצנה היא אותנטית.
    העיבוד שנעשה כאן הוא שילוב של מספר פריימים שצולמו מאותו המקום, אבל בזמנים קצת שונים. כמו שנכתב, הכלבים והשועל לא צולמו ביחד. בנוסף לזה להערכתי יש גם שילוב של מספר תמונות של הכלבים הרצים, בכדי להגדיל את מספר הכלבים בתמונה הסופית (כלומר אותו הכלב מופיע יותר מפעם אחת.סביר להניח שגם “הערפל” ברקע צולם בשלב מאוחר יותר, ושולב בתמונה הסופית.
    התעלול הזה ניתן לביצוע בקלות רבה בפוטושופ, במיוחד בגרסתה האחרונה, ובביצוע טוב העיבוד לא יורגש כלל, הרי מדובר על אותה הסצנה בדיוק. מעבר לזה כמובן שבוצע גם טיפול סטנדרטי, שבמקרה הזה נועד לתת לצילום הסופי מראה ישן יותר.

    לכן להגיד “ללא פוטושופ” זה לא מדויק (לא שפוטושופ שזאת מילה גסה), אבל זה לא גורע בעיניי מהביצוע המושלם והתוצאה המרשימה.

    השב

  5. Avatar

    עידו גנוט

    24/05/2011 ב 12:13 AM

    כמו שתומר אמר הכלבים והשועל לא היו יחד באותו זמן בסביבה. רואים בסרטון עד כמה השועל מבוהל מכל האנשים מסביב – אני לא רוצה לחשוב מה הוא היה עושה אם הוא היה רואה את כלבי הציד.

    השב

  6. Avatar

    מיכה

    16/09/2011 ב 1:19 PM

    ומה שמשעשע הוא שזה אפילו לא פרסומת לאופניים, אלא למושבים של אופניים. רק בבריטניה…:)

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *