ראשי מגזין Timelapse מסע מצולם בקניונים של דרום מערב ארצות הברית

מסע מצולם בקניונים של דרום מערב ארצות הברית

0
0

פעם אחר פעם אנו עומדים נפעמים אל מול ההשקעה האדירה של צלמים ביצירת סרטוני תמונות (Timelapses). רבים מבלים ימים ולילות, לעיתים במשך שבועות רבים בשטח בכדי ללכוד עוד מספר תמונות שיצטרפו לרצף. היום אנו מביאים סרטון תמונות אשר צולם על ידי הצלם Victor Metron בשורה של קניונים טבעיים באריזונה, וביוטה ובהם כמובן גם ה-Grand Canyon.

תמונה אחת מתוך המסע (צילום: Victor Metron)

Victor Metron 2

Victor Metron מתגורר בקליפורניה אך הוא מצלם באזורים שונים בעולם (רק לאחרונה פרסם עבודות שביצע בניו זילנד לאחר רעידת האדמה ובפראג בלילה). ביולי 2010 ביקר Metron בארבעה קניונים גדולים בדרום מערב ארצות הברית בניהם ה-Glen Canyon, Bryce Canyon, Zion Canyon וכמובן ה-Grand Canyon. לאחר אין ספור שעות של טיפוס, מעבר בנקיקים ונחלים ובעיקר התחמקות מעדרי התיירים המסיירים במקום, הצליח Metron לחבר סרטון בן כארבע דקות המציג חוויה קסומה של טיול בקניונים ביום ובלילה.

מאחורי הקלעים – שימוש ב-Magic Arm

Victor Metron 4

תמונה נוספת מאחורי הקלעים

Victor Metron 3

הציוד אותו לקח Metron למשימה לא רב במיוחד אבל מעניין. מלבד ה-EOS 5D Mark II אשר הפכה מזמן לציוד חובה עבור צלמי Timelapse מתקדמים ועדשת EF 24mm f/1.4L II USM עשה Metron שימוש בחצובה של חברת מנפרוטו בשילוב Magic Arm אשר לדבריו שימש אותו נאמנה (בחלק מן התמונות אותן צילם בשעת הכנת הסרטונים ניתן לראות את הזרוע – גם אנו הבאנו תמונה אחת כזו).

הסרטון – להנאתכם:

עוד מעבודותיו של Metron אתם יכולים למצוא בעמוד ה-Vimeo שלו. אתם מוזמנים לצפות במגוון רחב של סרטוני Timelapse בערוץ המיוחד שלנו המוקדש לנושא.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לניוזלטר השבועי של MegaPixel ולעמוד הפייסבוק שלנו.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Timelapse

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *