ראשי מגזין קוקה קולה אולימפוס – בקבוק אחד בשביל כולם

קוקה קולה אולימפוס – בקבוק אחד בשביל כולם

1
0

הסרטון אותו אנו מביאים היום מגיעים ממלזיה הרחוקה והוא צולם באמצעות מצלמת Olympus PEN E-PL1 אשר הותאמה באופן מיוחד לבקבוק קוקה קולה וביצעה עימו מסע אקסטרימי במיוחד באוויר, בים וביבשה.

Olympus cola 2

הבמאי Farouk Aljoffrey והצלם Eric Oh נתבקשו על ידי נציגי חברת קוקה קולה במלזיה להפיק סרטון קליל למשקה. בתחילה היה הרעיון לצלם את הסרטון באמצעות EOS 7D של חברת קנון אבל גודלה של המצלמה לא איפשר זאת והיא ירדה מהפרק מוקדם מאד. במקום זאת הוחלט ללכת על ה- Olympus E-PL1 (אותה בדקנו כאן בשנה שעברה) אשר חוברה לבקבוק הקולה באמצעות התקן מיוחד (אותו לא ניתן לראות בסרטון משום שהוסר בעריכה).

המצלמה נותרה במרחק קבוע מן הבקבוק בעוד הרקע משתנה בכל חלק של הסרטון. Eric Oh הסביר כי למעשה נעשה שימוש במספר התקנים שונים בקטעים שונים של הסרטון אשר הותאמו לסוג הצילום של אותו הקטע. העדשה בה נעשה שימוש אם תהיתם היא ה-M.ZUIKO DIGITAL ED 9-18mm 1:4.0-5.6– על פי Eric Oh הבחירה קשורה בצורך בעדשה רחבה אך לא רחבה מידי אשר תיצור עיוות בקצות התמונה. עוד הוסיף Eric Oh כי למרות שניתן לטעות ולחשוב כי מדובר בסרטון המורכב מרצף תמונות (Time-lapse) בפועל מדובר בצילום וידאו ערוך היטב אשר בוצע כולו באמצעות המצלמה.

הסרטון:

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

תגובה אחת

  1. Avatar

    natalieschor

    25/03/2011 ב 10:51 AM

    אהבתי!!
    והשיר הזה מדבק….!

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *