ראשי מגזין Elena Kalis: עליסה בעולם המים

Elena Kalis: עליסה בעולם המים

2
0

הצלמת Elena Kalis נולדה במוסקבה ולפני כעשור החליטה לעבור להתגורר באחד מאיי הבהאמה (צפונית לקובה). לפני מספר שנים החלה Kalis בפרויקט צילום תת מימי אשר נועד ליצור גרסה ייחודית לסיפורי עליסה בארץ הפלאות – פרוייקט אשר חלקים ממנו נביא היום בפניכם.

מבעד למראה (צילום: Elena Kalis)

Alice in WaterLand 1

כאומנית אשר גדלה ברוסיה, Kalis הושפעה רבות מסיפורי האחים גרים עליהם גדלה בילדותה, סיפורי פנטזיה אשר ליוו אותה כשהחליטה לצאת לפרויקט צילום תת מימי בהשראת הרפתקאות עליסה בארץ הפלאות של הסופר לואיס קרול.

עליה קוראת את עליסה? (צילום: Elena Kalis)

Alice in WaterLand 2

בגרסה התת ימית אשר צולמה במים הצלולים במיוחד של איי הבהאמה השתמשה Kalis בבתה הצעירה Sacha אשר הייתה בת 10 בזמן הצילומים (גיל זהה לאליס בספריו של לואיס קרול). מלבד ההתאמה בגיל – Sacha הייתה גם דוגמנית תת ימית ממושמעת (כך זה כשעובדים עם אמא) – סיפרה האם בראיון אותה נתנה בעקבות הפרויקט בשנת 2009.

רק לא לטבוע (צילום: Elena Kalis)

Alice in WaterLand 3

למרות שתמונות מתוך כמה מן הפרויקטים של Kalis הופיעו על שערי מגזינים, ספרים ועטיפות תקליטורים היא איננה עובדת באופן קבוע עבור גורם כלשהו ואת פרויקט “Alice in Waterland” צילמה בין השאר כחלק ממשחק עם בתה (לכן ניתן לראות מצופים ובלונים כה רבים בין התמונות השונות).

הפתעה? (צילום: Elena Kalis)

Alice in WaterLand 4

כשמתבוננים בפרויקט קשה שלא לחשוב על Kirsty Mitchellצלמת אחרת אשר את עבודותיה סקרנו כאן לאחרונה אשר עוסקת אף היא בעולם הפנטזיה (אם כי במקרה זה על פני האדמה דווקא).

שירת הברבור (צילום: Elena Kalis)

Alice in WaterLand 5

לרוץ מהר (צילום: Elena Kalis)

Alice in WaterLand 6

במסיבת התה של עליסה (צילום: Elena Kalis)

Alice in WaterLand 8
הכובען המטורף? (צילום: Elena Kalis)

Alice in WaterLand 9

שלווה (צילום: Elena Kalis)

Alice in WaterLand 11

תמונות נוספות של Elena Kalis ניתן למצוא באתר האינטרנט שלה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

2 תגובות

  1. Avatar

    natalieschor

    23/03/2011 ב 9:22 AM

    מקסים מקסים!!!!

    השב

  2. Avatar

    Elad Ackerman

    23/03/2011 ב 1:52 PM

    מקסים! 🙂

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *