ראשי מגזין סמסונג מתפרעת: חייזרים וזומבים מצלמים את עצמם

סמסונג מתפרעת: חייזרים וזומבים מצלמים את עצמם

2
0

חברת סמסונג ידועה בקמפיינים היצירתיים וחסרי העכבות שלה. אחת הפרסומות המבטאות ביותר את הגישה הזו עלתה לאוויר בשנה שעברה ונועדה לקדם את קו המצלמות הקומפקטיות של החברה עם דגש על נושא הצילום העצמי.

“המפלצת” של סמסונג

Samsung wich

סמסונג הדגישה תמיד את נושא הצילום העצמי ולצורך כך פיתחה כבר לפני מספר שנים את רעיון המסך הקדמי במצלמות הקומפקטיות שלה. הרעיון מאחורי הסרטון אותו אנו מביאים היום קשור לנושא תמונות הפרופיל ברשתות החברתיות אשר הפך חם במיוחד בשנתיים האחרונות. הכותרת של הסרטון מסכמת במשפט אחד את הרעיון כולו: “אל תאמינו לתמונות הפרופיל!”.

בהזדמנות זו אנו רוצים להזכיר את אחד הנושאים האהובים עלינו כאן בבלוג והוא פרסומות הצילום, אליו מצטרפת היום גם הפרסומת הנוכחית. בשנה האחרונה עקבנו אחר מטוסי הנייר החלליים של סמסונג, מופע המבזקים הגדול של רובי וויליאמס, קייט מוס בשיתוף פעולה עם ניקון, ג’קי צ’אן ועין הדרקון של קנון ועוד רבים וטובים.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

2 תגובות

  1. Avatar

    דני מ.

    18/03/2011 ב 11:53 PM

    משעשע מאוד!
    רק תיקון טעות – במשפט הראשון צריך להיות כתוב “חסרי עכבות”, עם כ’.

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    19/03/2011 ב 1:40 AM

    תוקן.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *