ראשי מגזין סקר MegaPixel מספר 12 – עריכת תמונה

סקר MegaPixel מספר 12 – עריכת תמונה

0
0

אנו מפרסמים היום את הסקר ה-12 במספר של האתר MegaPixel והנושא הפעם הוא צילום ועריכת תמונה. אנו מעוניינים לדעת כיצד אתם כצלמים מתייחסים לנושא עיבוד ועריכת התמונות שאתם מצלמים – האם מדובר בחלק טבעי מתהליך העבודה, רעה הכרחית, פעולה שיש להימנע ממנה בכל מחיר או דווקא אמצעי אומנותי המשלים את הצילום עצמו.

אין זו הפעם הראשונה שאנו עוסקים באתר בסוגיה זו. בנובמבר 2010 פרסמנו טור אישי של הצלם נועם דוד אשר עסק בדיוק בנושא זה תחת הכותרת “הקלות הבלתי נסבלת של עיבוד התמונה“. עבור צלמים רבים שגדלו בעידן הדיגיטלי אולי מדובר בעניין טריוויאלי אבל אחרים מביטים על שינוי התמונה המצולמת באופן אחר. מטרתנו איננה לחרוץ דעה אלא לפתוח את הסוגיה לדיון.

היום גם הסתיים לו סקר מספר 11 של האתר בו עסקנו בסוגיית ה”נאמנות ליצרן המצלמה“. התוצאות לפניכם:

Seker 11

כפי שניתן לראות הרוב המוחלט של המצביעים נאמן ליצרנית המצלמה שלו ללא סייגים (קרוב ל-50%). כרבע מן המצביעים מודה כי נאמונותו נקנתה בכסף (כספו שלו במקרה זה) כתוצאה מן ההשקעה אותה ביצע לאורך השנים בעדשות (ולעיתים יש להניח גם ציוד נלווה כמו פלאשים). שאר המצביעים ישקלו לעבור בעתיד או מצהירים כי ירכשו את המצלמה הטובה ביותר ללא תלות ביצרן בכל נקודות זמן בה יבחרו.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *