ראשי מגזין Kirsty Mitchell: לצלם את הפנטזיה

Kirsty Mitchell: לצלם את הפנטזיה

3
0

הצלמת הבריטית הצעירה Kirsty Mitchell רוצה להשאיר את אלו המתבוננים בצילומיה פעורי פה, ואם לשפוט לפי סדרת הצילומים האחרונה שלה המכונה Wonderland היא גם מצליחה. Mitchell לא רק צילמה תמונות הנראות כאילו נלקחו מפנטזיה הוליוודית אלא גם עיצבה ויצרה כל פרט ופרט בהן.

פנטזיה בממלכה (צילום: Kirsty Mitchell)

Kirsty Mitchell 1

ברחבי העולם ניתן למצוא לא מעט צלמים מוכשרים ואנו מתאמצים להביא לכם לא אחת את סיפוריהם במסגרת הבלוג שלנו. אבל למצוא צלמת שהיא גם מעצבת אופנה כישרונית וגם כזו שעבדה בתעשיית הקולנוע ובתיאטרון כמעצבת תלבושות, אין ספק כי תתקשו למצוא. האתר mymodernmet (ההופך בחודשים האחרונים למקור לא אכזב של כמה מן הסיפורים המסקרנים ביותר בתחום הצילום ברשת), ערך לאחרונה ראיון עם Kirsty Mitchell אשר על אף גילה הצעיר הספיקה למלא קריירה בת קרוב לעשור בתחום עיצוב האופנה ועיצוב התלבושות בטרם החליטה לעזוב הכל ולהתחיל לצלם.

מלכת השלג (צילום: Kirsty Mitchell)

Kirsty Mitchell 2

Mitchell מתגוררת בכפר בריטי קסום לא הרחק מלונדון ולמרות שהיא מסרבת בתוקף לציין את המקום המדויק בו היא מצלמת, הנוף הבריטי המקומי הוא ללא ספק חלק בלתי נפרד מן הפרויקט. Mitchell הייתה גלוית לב בראיון וסיפרה כי ההשראה לפרויקט אותו לא רק צילמה אלא גם עיצבה ויצרה במו ידיה הגיעה כתוצאה ממות אמה כתוצאה ממחלה קשה. הפרויקט נמשך זמן רב מאד ו-Mitchell מספרת כי בסופו היא מעוניינת להוציא ספר המרכז את התמונות ולערוך תערוכה בלונדון.

עליסה? (צילום: Kirsty Mitchell)

Kirsty Mitchell 3

מאחורי הקלעים (צילום: Kirsty Mitchell)

Kirsty Mitchell 4פיה (צילום: Kirsty Mitchell)

Kirsty Mitchell 5

בשדות (צילום: Kirsty Mitchell)

Kirsty Mitchell 6 קסם (צילום: Kirsty Mitchell)

Kirsty Mitchell 7

אנו ממליצים בחום לצפות בגלריה המלאה של פרויקט Wonderland באתר של Kirsty Mitchell (אפשר אפילו לרכוש את התמונות און-ליין) ולמעוניינים עוד תמונות מאחורי הקלעים של הפרויקט.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
  • Wonderland Kirsty Mitchell

    Kirsty Mitchell: פרויקט “הארץ הקסומה”

    הצלמת הבריטית עטורת הפרסים Kirsty Mitchell פרסמה לאחרונה פרויקט קיקסטרטר של ספרה החדש שזוכ…
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

3 תגובות

  1. Avatar

    natalieschor

    15/03/2011 ב 7:39 AM

    פשוט וואו!!!

    השב

  2. Avatar

    RaphaelBenDor

    15/03/2011 ב 11:35 AM

    הפקה מהממת!

    השב

  3. Avatar

    עידו גנוט

    15/03/2011 ב 1:27 PM

    אף שנעשו בעולם הפקות לא פחות מושקעות המיוחד בהפקה הנוכחית הוא ש-Mitchell עשתה כמעט הכל לבד, כולל עיצוב, תפירה והרכבה של הסט. הדבר היחיד בו היא נעזרה מעבר לדוגמניות כמובן היה בעיצוב שיער ואיפור.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *