ראשי מגזין מאחורי הקלעים עם צלמי העיתונות בגבעת הקפיטול

מאחורי הקלעים עם צלמי העיתונות בגבעת הקפיטול

0
0

כיצד נראה יום העבודה של צלמי העיתונות והצלמים הפוליטיים באחד ממוקדי הכוח המרכזיים בעולם? עם אילו בעיות וקשיים עליהם להתמודד, כיצד השתנה הסיקור בשנים האחרונות וכיצד ללכוד תמונה ייחודית כשלצדך עשרות צלמים נוספים.

Chris Gregory הוא צלם ועובד עבור ה-Washington Post. לפני מספר ימים פרסם סרטון מסקרן אותו הכין המתאר את עבודתם של הצלמים המסקרים את המתרחש בגבעת הקפיטול בה יושב הקונגרס האמריקני. אל השימועים הנערכים בקונגרס מגיעות מרבית הדמויות המרכזיות בפוליטיקה האמריקנית ורשתות התקשורת האמריקניות מחזיקות כמה מטובי הצלמים שלהן באופן קבוע באזור הגבעה.

הזדמנויות הצילום אולי נראות רבות אבל הצורך להצטופף עם עשרות עיתונאים אחרים בחדר קטן למשך מספר שניות בכדי לזכות בהזדמנות צילום קצרה הפכה את המקצוע לקשה מאי פעם בעיקר לאור התחרות הרבה על כל מקום פנוי ולוחות הזמנים הבלתי אפשריים של גופי התקשורת הדורשים תמונות באופן מיידי כמעט לפרסום ברשת.

צלמים ממתינים להזדמנות צילום בגבעת הקפיטול (מתוך סרטו של Chris Gregory)

Capitol Hill photographers

בסרטון ראיין Gregory כמה מבכירי הצלמים בגבעת הקפיטול אשר הציגו את נקודת מבטם על העבודה המאתגרת וכן לא מעט תמונות שצולמו בגבעה כולל כמה מזוויות פחות מקובלות (שימו לב למשל לתמונה של הדמות לצידו של הסנטור ג’ון מקיין עם נעלי הספורט ליד דוכן הנואמים – דקה 3:14 לערך).

צלמי עיתונות בגבעת הקפיטול – הסרטון

מעניין אגב במיוחד להשוות את הסרטון הנוכחי לסרטון אחר אותו פרסמנו כאן לא מזמן ועוסק בעבודתו של הצלם הנשיאותי.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *