ראשי מגזין סרטון: Snowboard וטרוטת עין הקשת

סרטון: Snowboard וטרוטת עין הקשת

0
0

כאן בבלוג אנו מביאים לא פעם ידיעות הנוגעות לצילום תת מימי, לצילום אקסטרים וכמובן סרטונים המתארים את העבודה מאחורי הקלעים של הפקות צילום שונות. היום אנו מביאים שילוב מעניין של סט צילומים באתר סקי בדרום קליפורניה, דגים וגולשי Snowboard – הכל על אותו הסט.

מגזין ה-Snowboard האמריקני Transworld Snowboarding נזקק לתמונת שער מקורית לגיליון אפריל ולמשימה התגייס Scott Serfas – צלם הבית הבכיר של המגזין. הקונספט שהביא עימו Serfas מעניין ומושקע למדי. הוא בנה בריכה מלאכותית בשלג, מילא אותה במים והוסיף כ-20 דגי oncorhynchus mykiss (בעברית “טרוטת עין הקשת” – דג ממשפחת הפורל הנפוץ במים קרים וחובב אזורי זרימה חזקה).

Scott Serfas בבריכה המלאכותית עם המצלמה (צילום: Chris Wellhausen)

Snowboard 2

מטרת הפרויקט הייתה ליצור תמונת שער אשר חלקה התחתון צולם מתחת למים וחלקה העליון יתפוס גולש ברגע הקפיצה כשברקע יער מושלג ושמש בשמים. אפשר להניח שניתן היה לשלב את כל המרכיבים הללו בעריכה, אך Serfas רצה תמונה אוטנטית והיה מוכן להשקיע את המשאבים הדרושים להשגתה – כולל בנייה של הבריכה, הבאת הדגים מהנהר הסמוך, חיבור תאורות הנשלטות באמצעות התקן pocket wizard מתחת למים, כל זאת כשהוא עצמו בחליפת צלילה ועם מצלמת הקנון בתוך מארז תת מימי.

התוצאה – תמונת השער של המגזין TransWorld SNOWboarding April 2011 (צילום: Scott Serfas)

Snowboard

סרטון מאחורי הקלעים – כך צילמו את התמונה:

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *