ראשי מגזין פרויקט האנשים הקטנים

פרויקט האנשים הקטנים

1
0

הפרויקט אותו אנו מביאים היום בהחלט יוצא דופן. בשנת 2006 החל אומן בריטי להציב בנקודות שונות בובות אנושיות זעירות לצלמן ולהשאירן שם. התוצאות מפתיעות במיוחד ותערוכה שהציגה את העבודות זכתה לעשרות אלפי מבקרים.

לעיתים כל מה שצריך הוא רעיון מקורי. אמש פרסמנו כיצד צלם בשם Edi Yang לקח רעיון פשוט להשתמש בשקית סופר בכדי ליצור אפקט דמוי עשן בקלות רבה. האומן הבריטי הנושא את הכינוי SLINKACHU החל בפרויקט לפני כחמש שנים תחת השם “Little People Project” אז הגיעו לתערוכה בה הוצג למעלה מ-55 אלף איש. מאז צולמו מספרי פרוייקטי המשך.

אנשי הלגו

Mini people 8ומרחוק:

Mini people 7השרוך מלוך נס

Mini people 3ומרחוק

Mini people 2

עצמות

Mini people 1

אוזניות

Mini people 4

אי טניס

Mini people 6

בסרטון הבא ניתן לראות פרויקט נוסף בסדרה משנת 2010 במסגרתו הציב SLINKACHU מספר בובות זעירות בגן משחקים מיניאטורי בלב העיר.

הפרויקט הנוכחי אשר צפוי להיפתח בגלריית andipa שבלונדון ב-3 למרץ תכלול מקבץ חדש של דמויות זעירות המוצבות בנקודות שונות. כמה דוגמאות מופיעות בידיעה הנוכחית ונוספות ניתן למצוא בבלוג של היוצר.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

תגובה אחת

  1. Avatar

    Danielis

    03/03/2011 ב 2:47 AM

    רעיון גאוני! ביצועים מצוינים.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *