ראשי מגזין Timelapse ערפילי בוקר – תמונות נעות ב-Yosemite

ערפילי בוקר – תמונות נעות ב-Yosemite

0
0

ישנה קבוצה קטנה של צלמים אשר אל עבודותיהם המרתקות אנו חוזרים פעם אחר פעם בבלוג. אחד מן היוצרים הבודדים הללו הוא Henry Jun Wah Lee אשר מתמחה בצילום רצפי תמונות (Time-lapse) בכמה מן האזורים היפים ביותר בארצות הברית.

Yosemite National Park 2

בדצמבר 2010 פרסמנו את “אור נעלם – מטר מטאוריטים קסום” של Wah Lee אשר צולם באזור ה- Joshua Tree National park שבקליפורניה. את סרטון ה-Time-lapse הנוכחי צילם Wah Lee ב- Yosemite National Park העצום שבמרכז קליפורניה. בפארק המשתרע על שטח של למעלה מ-3000 ק”מ רבועים (פי 2 לערך מכל שטח הגולן) מבקרים מידי שנה 3.7 מליון איש והוא כולל מגוון נופים עצום בניהם הרים שגובהם קרוב ל-4000 מ’, וואדיות וצמחיה מגוונת.

את הסרטון צילם Wah Lee בראשית שנת 2011 על פני ארבעה ימים שונים בהם התחוללה סערה באזור והם מייצגים את מזג האוויר המשתנה בפארק (ערפל, שלג, מעונן ובהיר).

הסרטון המורכב מתמונות אשר צולמו ב-Yosemite

אין לנו ספק שאנו נחזור לעבודתו של Wah Lee גם בחודשים הבאים. בנתיים אתם מוזמנים להתרשם מעבודתיו באתר האינטרנט שלו.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Timelapse

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *