ראשי מגזין היפנית המרחפת

היפנית המרחפת

2
0

לצלמת היפנית הצעירה Natsumi Hayashi יש תחביב מוזר, היא אוהבת לצלם פורטרטים עצמיים בהם היא נראית “מרחפת” באוויר.

Flying japanese girl 1

Natsumi החלה לפרסם תמונות בבלוג שלה עוד ב-2009 אך רק מאוחר יותר החליטה לעבור ולצלם תמונות שונות של עצמה בפוזות “ריחוף”. Natsumi עברה תהליך לימוד ובעוד בחלק מתמונותיה המוקדמות היא נראתה קופצת בבירור, בתמונות חדשות יותר היא השתפרה והתקרבה יותר ל”אפקט הריחוף” אותו היא שואפת להשיג.

Flying japanese girl 2

תמונותיה של Natsumi מצולמות בטוקיו וסביבתה ובראיון לאתר mymodernmet סיפרה הצלמת הצעירה כי המוטיבציה שלה לצילום סדרת תמונות הריחוף טמונה בכך שכל חיינו אנו מוקפים בלחץ חברתי וכבולים על ידי הכבידה של כדור הארץ, התמונות נועדו לתת לצופים מעט שחרור מלחצי היום.

Flying japanese girl 3

Natsumi נשאלה עוד כיצד מתייחסים אליה העוברים ושבים ברחובות טוקיו כשהם רואים נערה צעירה מצלמת את עצמה קופצת באמצע הרחוב. בתגובה סיפרה Natsumi כי באחד המקרים שמעה קבוצה של פועלים אשר ראו אותה קופצת מתלחשים ותוהים האם היא איננה שפויה או שמה עליהם לקרוא למשטרה. Natsumi פנתה אליהם, התנצלה ותירצה את הקפיצות בכך שהיא מצלמת תמונות לרגל חתונתה הקרבה. הפועלים התרצו מיד ובירכו אותה והיא זכתה לצלם באותו יום את אחת התמונות החביבות ביותר בסדרה.

Flying japanese girl 4

Flying japanese girl 5

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

2 תגובות

  1. Avatar

    elemeNt

    25/02/2011 ב 2:42 PM

    אין ספק שנטסומי הצליחה להעביר את המסר בצורה יוצאת דופן בעיקר ע”י הקלילות אשר מאופיינת בתמונותה.
    עוד יותר אני מעריך את הנועזות שלה והרקעים הטבעיים שבחרה!
    מגיע לה 5-כוכבים 🙂

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    25/02/2011 ב 3:54 PM

    אני מסכים. לי רק חבל שאין תמונה המראה כיצד היא מצלמת את עצמה.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *