ראשי מגזין מובי מוציא ספר צילומים (ותקליט)

מובי מוציא ספר צילומים (ותקליט)

0
0

הזמר האמריקני והיוצר Richard Melville Hall המוכר יותר בכינוי Moby הכריז מוקדם יותר היום בבלוג שלו כי בנוסף לאלבומו החדש הוא מתכנן להוציא לאור ספר צילום. מה עומד מאחורי ההחלטה המעט מוזרה של האומן המצליח? עיון קצר בביוגרפיה של מובי מגלה את הסיבות.

מובי הוא אולי אומן מוביל בקנה מידה בינלאומי מזה לא מעט שנים אך עד שנת 2009 היה הבעלים (יחד עם זוגתו לשעבר) של בית תה ניו-יורקי קטן ומפעם לפעם אף דאג להגיש תה ללקוחות. מבין עיסוקיו הקצת פחות מוזרים (ומעבר לפן המוזיקלי) מובי הוא גם צלם פעיל מאז היה בן 10. בבלוג שלו פרסם היום ידיעה החושפת את התקליט החדש והספר (החולקים את השם ‘destroyed’) והסבר מדוע בחר לפרסם ספר צילומים – הינה קטע:

Why ‘destroyed’? well, in addition to the album i’m also putting out a book of photos (with the nice people at damiani/d.a.p). I’ve been a photographer since I was 10 years old, and i’ve decided to finally release a book of photographs. I know, in the age of digital photography EVERYONE is a photographer. But i’ve been shooting pictures for 35 years with a Nikon F, and I used to work in darkrooms, developing and printing, so I feel like i’m not a complete dilettante digital photographer.

destroyed -השלט ועטיפת האלבום (צילום: מובי)Moby1

זאת אם כן התשובה מדוע ספר צילומים. ומדוע שמו של האלבום/ספר destroyed? ובכן בהמשך הדברים מספר מובי כי באחת הפעמים בהם ביקר בשדה התעופה לה-גוורדיה בניו-יורק וטיסתו התעכבה מצא את עצמו משוטט לו במסדרונות האינסופיים של הנמל כשלפתע נתקל בשלט דיגיטלי קטן עליו רץ המשפט “unattended luggage will be destroyed” (כבודה ללא השגחה תושמד, בתרגום חופשי). השלט הדיגיטלי היה קטן יחסית ורק מילה אחת הוצגה בכל פעם. מובי המתין עד שתופיע המילה destroyed וצילם – והשאר כמו שאומרים – היסטוריה.

מובי – צולם במסגרת הקמפיין “Wait For Me” (צילום: Katy Baugh)

Moby 2

אז הינה לכם: ניתן למצוא חובבי צילום מושבעים בקרב שחקני קולנוע ועכשיו גם בקרב זמרים – אנו בנתיים נמשיך לחפש מפורסמים נוספים עם חיבה מיוחדת לצילום.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *