ראשי מגזין כיצד לצלם וידאוקליפ עם קסדת D7000

כיצד לצלם וידאוקליפ עם קסדת D7000

0
0

הסרטון אותו אנו מביאים היום מציג את אחת מצורות השימוש המוזרות ביותר במצלמת ניקון D7000 בהם נתקלנו עד כה. צוות הפקה של סרטון רוק כבד של להקה אמריקנית החליט להתקין מצלמה על קסדה מיוחדת ולשדר את הסרטון לבמאי בזמן אמת למסך נייד, באמצעותו צפה בתוצאה וביים את הסרטון. מוזר, בהחלט. יעיל – אתם תשפטו.

ידידנו מן האתר NikonRumors הביא לאחרונה ידיעה מעניינת אודות סרטון אשר צילמה להקת הרוק הכבד מקליפורניה As I Lay Dying. הסרטון לשיר Anodyne Sea צולם באמצעות D7000 אשר חוברה באמצעות התקן מיוחד לקסדה ומשם למשדר WIFI אשר העביר את הוידאו המצולם ישירות אל מסך 7 אינצ’ אשר הציג את התמונה. המערכת בה עשה שימוש צוות הצילום מכונה Cube והיא מאפשרת קידוד בזמן אמת של וידאו עד לרזולוציה של 1080p והעברתו להתקנים המסוגלים להציג וידאו מ-WIFI דוגמת אייפד או מחשב נייד.

D7000 על מסך אלוחטי עם WIFI

D7000 wirless

הרעיון מאחורי הקסדה אולי נשמע מוזר אבל דווקא עבור סרטונים מהסוג המצולם וסצנות אולטרה ריאליסטיות אפשר ויש בו דווקא יתרון. בסרטון מאחורי הקלעים ניתן לראות כי הצלם החובש את הקסדה והמצלמה למעשה משתתף בסרטון והצילום כולו נעשה מנקודת מבטו של אחד הנוכחים.

מאחורי הקלעים עם קסדת D700 בסרטון Anodyne Sea (למי שאינו חובב רוק כבד מומלץ להנמיך את הווליום ברמקולים):

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *