ראשי מגזין מצלמה זה “כאב ראש”

מצלמה זה “כאב ראש”

0
0

בנובמבר 2010 פרסמנו ידיעה אודות לוואפה בילאל – פרופסור לצילום באוניברסיטת ניו יורק אשר השתיל בראשו מצלמה זעירה במטרה לתעד בכל דקה תמונה אשר הועברה בשידור ישיר למוזיאון בקטר אשר הזמין את “התערוכה” המוזרה.

ב-14 לדצמבר 2010 החל בילאל בפרויקט 3rdi במסגרתו חוברה לחלק האחורי של ראשו מצלמה והוא החל לתעד את חייו דקה אחרי דקה. הפרויקט נמשך עד היום אך בעקבות כאבים שחש היה צורך להסירה (המצלמה הושתלה בין העור לבין הגוגלגולת בחלק האחורי של ראשו וה”ניתוח” בוצע לא בבית חולים אלא דווקא במכון לקעקועים). לא עזרו הכדורים והאנטיביוטיקה ובילאל נאלץ להסיר את המצלמה וכעת הוא נושא אותה מחוברת לצווארו באופן חיצוני.

למרות ההחלטה להסיר את ההתקן, בילאל אינו אומר נואש והוא מסר היום כי הוא שוקל להתקין גרסה משופרת וקטנה יותר של המצלמה אותה הוא מקווה שגופו לא ידחה – אנו נמשיך לעקוב אחר הפרויקט האומנותי/צילומי המוזר.

מצלמה זה לפעמים גם כאב ראש (צילום: Brad Farwell).

Head cam

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *