ראשי מגזין סקר MegaPixel מספר 11 – נאמנות ליצרן

סקר MegaPixel מספר 11 – נאמנות ליצרן

1
0

אנו פותחים היום את סקר MegaPixel מספר 11 והסקר השני לשנה החדשה. הנושא הפעם נוגע למידת הנאמנות ליצרן צילום כזה או אחר. אנו רואים שאלות בדבר בחירה בין יצרניות בכל פינה ולפחות בחלק מן המקרים הבחירה נובעת מן ההיסטוריה האישית של הצלם – בסקר הנוכחי אנו מעוניינים לבחון את מידת הנאמנות של הצלמים בישראל ואת הגורמים לה.

האם תמיד צילמתם בקנון ואתם חוששים לעבור לניקון בכדי לא לוותר על העדשות הרבות שצברתם לאורך השנים? אולי אתם משדרגים ממצלמה קומפקטית של פנסוניק ממנה הייתם מרוצים ומעדיפים להישאר עם אותו האבא? ואולי בכלל זה לא ממש משנה לכם כל עוד המצלמה טובה. בחודש הקרוב אנו נשמע את דעתכם בנושא – הצביעו והשמיעו את קולכם.

היום גם מסתיים לא סקר מספר 10 של MegaPixel אשר עסק כזכור בסוגיית הצילום האנלוגי. התוצאות לפניכם:

Seker 10

כפי שניתן לראות בבירור מרבית המשתתפים בסקר זכו לצלם במצלמה אנלוגית רפלקסית (ומיעוטם במצלמה אנלוגית קומפקטית). רק כ-14 אחוז מן הגולשים לא צילמו מעודם במצלמה אנלוגית והנתון המעניין ביותר לטעמנו – 15% מן המצביעים לסקר מצהירים כי עודם מצלמים לעיתים במצלמה אנלוגית.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

תגובה אחת

  1. Avatar

    אחד שאכפת לו

    03/02/2011 ב 4:20 PM

    כל זמן ביזמנו העולם מישתנה בקצב מהיר ולכן אני בודק בזמן הקנייה מהי החברה המוצלחת לאתו זמן בשוק ומישתלמת ואם שווה לי להחליף גם עדשות לכן אין לי תשובה לשאלה כי עוד לה היתה לי בעייה כזואת

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *