ראשי מגזין Peter Hurley – הפורטרט המושלם

Peter Hurley – הפורטרט המושלם

1
0

מה צריך בכדי להיות צלם פורטרטים מוביל? הבנה בתאורה? שליטה בטכניקה? ואולי בעצם דווקא הרכיב הפסיכולוגי הוא הדבר החשוב ביותר? האתר FStoppers המסקר צלמים אמריקנים מובילים ערך ראיון עם צלם הפורטרטים הניו-יורקי המצליח Peter Hurley בו הוא חושף חלק משיטות עבודתו אשר מאפשרות לו להוציא את המירב מתמונותיו.

צילום פורטרטים, בשונה מסוגי צילום רבים אחרים, מחייב שליטה גבוהה בטכניקה אך גם רכיב פסיכולוגי. הצלם צריך להיות מסוגל להביא את המצולם למצב נינוח וטבעי בכדי להפיק את הבעות הפנים המעניינות ביותר מן המצולם.

פרוטרט מושלם? (צילום: Peter Hurley)

Perfect portrait

גישה דומה הביעו בפנינו גם צלם הפורטרטים הישראלי ראובן קפוצ’נסקי וצלם הפרסום הישראלי מנחם רייס בראיונות אותם קיימנו עימם בשנה שעברה. כיצד מגיעים לאותה נקודה נינוחה עם המצולם? Hurley אינו יודע לומר בוודאות, אבל מן הסרטון המציג בין השאר קטעים מעבודתו בסטודיו ניתן לקבל רושם לא רע. כבונוס ניתן להתרשם מהציוד בו הוא משתמש, הסטודיו וגם כמה מעבודתיו.

Peter Hurley – הפורטרט המושלם

[vimeo]https://vimeo.com/12053993[/vimeo]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

תגובה אחת

  1. Avatar

    דור קדמי

    01/02/2011 ב 12:04 AM

    איזה יופי

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *