ראשי מגזין כוס עדשה 300 מ”מ – הגרסה האמיתית

כוס עדשה 300 מ”מ – הגרסה האמיתית

0
0

כולם וודאי מכירים זה מכבר את אחד הגדג’טים החביבים ביותר בעולם הצילום הלא היא ה-הכוס עדשה. אלא ש-Kai W. המציג המשעשע במיוחד של החנות המקוונת digitalrev מהונג קונג, הכין לאחרונה סרטון בו הוא מראה כיצד הוא הופך עדשת 300 מ”מ אמיתית של קנון לכוס – התהליך מבדר במיוחד ולא מומלץ לצלמים בעלי לב חלש או כיסים לא עמוקים.

מה עושים כשעדשת ה-EF 300mm f/4L IS USM אותה לקחת ליום צילומים מתרסקת? מתקנים אותה? מוכרים ביד שנייה כחדשה? לא ולא – לחברה מ-digitalrev יש תשובה טובה יותר – מכינים ממנה כוס ומוכרים אותה ב-ebay לטובת נפגעי השיטפונות באוסטרליה (609 דולר – קצת פחות ממחצית מחירה של העדשה המקורית).

lens cup 300mm

אם לומר את האמת לנו היה לא פחות קשה לראות את  Kai מרסק את זכוכית ה-ED של העדשה עם פטיש מאשר לו לשבור אותה. יש משהו כנראה בריסוק עדשה מקצועית באופן מכוון שבכל מצב אחר היית עושה הכל בכדי לשמור עליה שפשוט מרגיש לא נכון. אבל בסופו של דבר המשימה הוכתרה בהצלחה. לנו רק חבל שלא זכינו להסברים בנושא הכנת החלק הפנימי של כוס העדשה (החיסרון ביחס למוצרים הנמכרים בשוק – הפנימית איננה מתכתית) – מצד שני יש לכם כוס עדשה מיוצבת עם מנגנון פוקוס אולטרסוני (או לפחות מה שהיה מנגנון כזה) – ואל תשכחו לבדוק שלא נותרו זכוכיות בפנים.

Kai – וכוס העדשה המיוצבת


עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *