ראשי מגזין Timelapse סרטון: אור נעלם – מטר מטאוריטים קסום

סרטון: אור נעלם – מטר מטאוריטים קסום

0
0

מפעם לפעם אנו נתקלים בסרטון אשר מחייב אותנו לחדול ממעשינו לרגע ולקלוט בנשימה עצורה את יופיו של הטבע כפי שהוא בא לידי ביטוי בעדשת המצלמה. הסרטון אותו אנו מביאים היום מורכב מחיבור רצפי תמונות (Time-lapse) ומספר קטעי וידאו קצרים אשר צולמו בזמן מטר המטאורים “גנימד” בראשית חודש דצמבר 2010 בדרום מערב ארצות הברית.

הצלם והיוצר האמריקני Henry Jun Wah Lee פועל שנים לא מעטות בפארקים ובהרים של דרום מערב ארצות הברית תוך שהוא מצלם קטעי וידאו מרהיבים באמצעות מצלמת ה-EOS 5D MKII שלו (בשילוב ערוך היטב של וידאו ורצפי סטילס). אחת מעבודותיו האחרונות אותה אנו מביאים היום צולמה במשך שלושה לילות (בהם שהה הנרי בשטח) באזור הרי סיירה נוודה ו-Joshua Tree National park בקליפורניה.

מטאורים בשמי הלילה (צילום: Henry Jun Wah Lee).

Geminid Meteor Shower 2

מטר המטאורים אותו ניתן לראות בחלק גדול מן הסרטון היה לדבריו מרהיב במיוחד השנה ובחלק מן התמונות ניתן לראות בו זמנית יותר ממטאור אחד בשמי הלילה בכל רגע נתון. כמו כן ניתן לראות מטוסים עוברים מפעם לפעם אותם ניתן להבדיל מן המטאורים בשל מהירות טיסתם הנמוכה הגורמת להם להופיע בתמונה למשך פרקי זמן ארוכי הרבה יותר.

הסרטון צולם כאמור באמצעות מצלמת EOS 5D MKII של קנון ובאופן מפתיע באמצעות עדשה אחת בלבד – Canon 16-35mm 2.8L אשר לדברי הנרי הייתה חיונית בשל הזווית הרחבה בה היא מאפשרת לצלם. אנו נשתדל להביא בהמשך סרטונים נוספים של הנרי מנקודות נוספות ברחבי ארה”ב.

הסרטון – Geminid Meteor Shower:

[vimeo]https://vimeo.com/17861035[/vimeo]

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Timelapse

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *