ראשי מגזין NBC: פרק בסדרה Community עם ה-EOS 7D

NBC: פרק בסדרה Community עם ה-EOS 7D

0
0

רשת NBC האמריקנית הולכת בדרכה של רשת FOX אשר צילמה מוקדם יותר השנה פרק של סדרת הדרמה House באמצעות מצלמת EOS 5D MKII. ב-NBC החליטו לצלם פרק שלם ומיוחד של סדרת הטלוויזיה Community באמצעות דגם ה-EOS 7D של קנון – האם אנו בפתחה של מהפכה טלוויזיונית?

“Community” הינה קומדיה אשר במרכזה ג’ף ווינגר (השחקן ג’ואל מקהייל), עו”ד אשר רישיונו נשלל ועליו לשוב אל ספסל הלימודים. הפרק אותו בחרו ב-NBC לצלם בראשית דצמבר 2010 ייחודי משום שבשונה מפרקי הסדרה הרגילים הפעם בחרו יוצרי הסדרה להחליף את הדמויות הרגילות בבובות בעלות מראה דומה.

יוצרי הסדרה החליטו להציג סרטון קצר המראה קטעים ממאחורי הקלעים של הצילומים. הסרטון אינו כולל מידע רב על אופן הצילום (עיקרו דיבורים רבים של הצוות) אך ברקע ניתן לראות את ה-EOS 7D על הסט וכן את תהליך העבודה המבוסס על הקלטת רצף תמונות (Stop Motion):

קטע מתוך התוצאה ניתן לראות בסרטון הבא:

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *