ראשי מגזין גברים מקנון, נשים מניקון

גברים מקנון, נשים מניקון

1
0

התפיסה האנושית התחלקה תמיד ל-“אנחנו” ו-“הם”. המערב מול המזרח, הפועל מול מכבי, אנשי ה-PC ומשתמשי המק. בעולם הצילום שני המחנות הגדולים היו תמיד קנון מול ניקון. עד כה התנהל העימות בתערוכות, מגזינים, פורומים, ובאתרי הביקורות. אלא שלפני כשנה עלה העימות שלב עם קליפ מושקע במיוחד אותו הכין (ובו גם שר) צלם קנדי מוכשר במיוחד המציג את הדילמה מנקודת מבטו של זוג החולק מיטה אך לא מצלמה.

כמו רומאו וג’ולייט גם זוג האוהבים בסיפור שלפנינו נדון מראש לכישלון. הוא עם הקנון והיא עם הניקון – איך זה יכול היה להיגמר אחרת או כך שר לו לפחות Joey Lawrence – צלם קנדי צעיר וכשרוני אשר הקליט ב-2009 קליפ הומוריסטי אודות מאבקי הכוחות בין שתי הקבוצות הגדולות בעולם הצילום.

Lawrence בן 21 בסך הכל, מצלם מגיל 7 ובשנים האחרונות עבד כצלם עבור לא מעט חברות מובילות בניהן NBC, פורבס, חברת Kawasaki ומספר אולפני הקלטות מובילים (כך כנראה גם התחבר לצד המוזיקלי שבו). לא ברור מה בדיוק עמד מאחורי הקליפ אך מאז פורסם הוא גרם ללא מעט הדים ברחבי הרשת, אחד הכותבים העיר בהומור כי: The relationship was doomed from the beginning, all he wanted her for was her body.

אנו עדיין מאמינים שכשרון הצילום של Lawrence גדול מכישרון השירה שלו, אבל אם אתם רוצים להעביר כמה דקות של הומור עם כמה בחורות יפות – Canon v.s Nikon  בהחלט מספק את הסחורה:

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

תגובה אחת

  1. Avatar

    martha

    16/12/2011 ב 1:28 PM

    איזו כוסית הבחורה!!ועל זה נאמר רק המובחרות בוחרות בטוב ביותר.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *