ראשי מגזין זכויות הצלם צלם בריטי זכה בתביעה של 30 אלף פאונד ממשטרת בריטניה

צלם בריטי זכה בתביעה של 30 אלף פאונד ממשטרת בריטניה

0
0

זכויות הצלם הינו נושא המעסיק אותנו לא מעט בבלוג. היום אנו מדווחים על אחת התביעות הגדולות ביותר בהן זכה צלם אל מול השלטונות בתקופה האחרונה. הצלם הבריטי David Hoffman בן ה-64, זכה ב-30 אלף פאונד במסגרת הסדר לאחר שתבע את משטרת אנגליה על פגיעה פיזית במסגרת הפגנה בה נשברו חמש משיניו.

הצלם הסכים להסדר מחוץ לכותלי בית המשפט לאחר שתבע את המשטרה הבריטית אשר אחד משוטריה תקף אותו בעת הפגנה שנערכה בזמן כינוס פסגת ה-G20 כשהוא עוטה ציוד כבד נגד הפגנות. השוטר ריסק על פי כתב התביעה חמש משיניו של Hoffman. המשטרה הייתה להוטה לסיים את הפרשה מחוץ לכותלי בית המשפט ולפיכך הסכימה להסדר כספי גבוה יחסית.

סטודנט בהפגנה (צילום: David Hoffman)

protest David Hoffman1

Hoffman ציין בראיון כי קשר השתיקה בין שוטרים מקשה לעיתים קרובות על תביעות מהסוג שהגיש. Hoffman עצמו, צלם בריטי וותיק ומוערך (לחובבי צילום העיתונות מומלץ בחום לבקר באתר האינטרנט שלו ולצפות בגלריות – חלקן אגב לא פשוט לצפייה לעין ישראלית), מסקר הפגנות בבריטניה מזה שנים רבות ולאחרונה נתן הרצאה מקיפה על ההיסטוריה של הפגנות בממלכה המאוחדת והאלימות המשטרתית בהן. ההרצאה אף הועלתה לרשת והיא לפניכם כולל תמונות רבות מההיסטוריה הצילומית האישית של של Hoffman:

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב זכויות הצלם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *