ראשי מגזין היסטוריה למכירה: השבעה במטוס

היסטוריה למכירה: השבעה במטוס

0
0

אנו פותחים הערב פינה חדשה בה נסקר מפעם לפעם תמונות נדירות ומפורסמות המוצעות למכירה ברחבי העולם. הפעם איתנו תמונה היסטורית מפורסמת במיוחד. התמונה אשר צולמה על ידי הצלם Cecil Stoughton – הצלם הרשמי של הבית הלבן בתקופת כהונתו של John F. Kennedy. התמונה מתעדת את רגע השבעתו של סגן הנשיא Lyndon Johnson לנשיא לאחר רצח קנדי במטוס חיל האויר האמריקני כשלצידו עומדת אישתו של הנשיא המנוח בשמלה מוכתמת דם שעתיים ושמונה דקות בלבד לאחר רצח קנדי.

Cecil Stoughton היה הצלם הרשמי היחיד באירוע ההשבעה והתמונה הינה היחידה שצולמה באותו אירוע וביחד עם הסרטון הקצר המתעד את האירוע נחשבת לפיסת היסטוריה אמריקנית. Cecil Stoughton נפטר בשנת 2008 והתמונה המפורסמת שהותיר תוצע בחודש דצמבר למכירה בבבית המכירות הפומביות הוותיק bonhams. גודלה של התמונה החתומה על ידי ג’ונסון עצמו הינו 19 על 23 ס”מ והיא הוערכה במחירי (נמוך באופן מפתיע) של 5000-7000 דולרים.

השבעת הנשיא ג’ונסון – צילום: Cecil Stoughton, בית המכירות bonhams.

JOHNSONS SWEARING IN

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *