ראשי מגזין הקרוואן של קנון: יסודות השימוש ב- Tilt/Shift

הקרוואן של קנון: יסודות השימוש ב- Tilt/Shift

1
0

בשוק הצילום הרווי של ימינו חייבות החברות לחדש בכדי לשרוד. הדבר נכון בכל הקשור לציוד עצמו אך לא פחות מכך בכל הקשור בשיווק המוצרים. בניגוד לחברות אחרות אשר בחרו לקדם גימיקים אשר הקשר בינם לבין צילום קלוש במקרה הטוב החליטו בחברת קנון לצאת בפרויקט שיווקי/לימודי במסגרתו יציגו צלמים טכניקות ונושאים הקשורים בצילום באמצעות סרטוני וידאו קצרים במקומות שונים ברחבי ארה”ב.

הקרוואן הנודד של קנון החל את מסעו בפורטלנד שבצפון מזרח ארצות הברית ונע דרך לוס אנג’לס, לאס ואגס, שיקגו לכיוון ניו-יורק. בדרך צילמו ששת אנשי הצוות שורה של סרטונים העוסקים בנושאים שונים הנוגעים לצילום בניהם סאונד בוידאו רפלקסי, בחירת עדשות לצילום אירועים, והיכרות בסיסית עם צילומי חוץ.

הסרטונים מושקעים למדי ומצולמים כאמור בנקודות שונות לאורך מסעו של הצוות הנודד. היום נציג בפניכם את אחד הסרטונים הראשונים אותם צילם הצוות באזור ה-Grand Canyon לא הרחק מלאס ואגס. הסרטון מסביר את הבסיס ויסודות השימוש ב- Tilt/Shift (באמצעות עדשת TS-E 17mm f/4L של קנון כמובן).

עדשת TS של קנון

TS E 17mm f4L

למי שאינו מכיר את יתרונותיהן של עדשות ה-TS (וגם למי שהתנסה) ההסברים וההדגמות בסרטון פשוטים, ברורים ומעשיים (גם אם משאירים טעם לעוד). מומלץ לראות את הסרטון ברזולוציה גבוהה.

הקרוואן של קנון ועדשות TS

עדכון: מסיבה כלשהי החליטה קנון להוריד את הסרטון מהאתר YOUTUBE אך ניתן לצפות בו באתר vimeo.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

תגובה אחת

  1. Avatar

    שלומי

    19/04/2013 ב 6:38 AM

    הסרטון לא זמין.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *