ראשי מגזין הטובות לאסטרונאוטים

הטובות לאסטרונאוטים

0
0

חברת ניקון פרסמה לאחרונה סרטון תדמית העוסק בקשר ההדוק שבין מוצריה לתוכנית החלל האמריקנית. במשך ארבעים השנים האחרונות שימשה חברת ניקון כספקית המרכזית של מצלמות עבור תוכנית החלל של NASA ורק לאחרונה דיווחנו כאן על שיגור לחלל של מצלמות ועדשות של החברה (בניהן: D3X, D3S ועדשות טלפוטו ארוכות).

לפני מספר חודשים פרסמנו כתבה מקיפה העוסקת בנושא ה”מצלמות בחלל“. בכתבה הכוללת ראיון אותו ערכנו עם נציגי סוכנות החלל האמריקנית פרטים היסטוריים רבים (ונדירים) בנוגע לראשית השימוש במצלמות אישיות בחלל וסקירה על המצלמות בתוכנית אפולו אשר תיעדו את הירח (אז היו אלו דווקא מצלמות של חברת הסלבלד). בשנים האחרונות הפכה ניקון לספקית הדומיננטית של סוכנות החלל האמריקנית בתחום ציוד הצילום האישי ומעבורות החלל אשר סיימו לאחרונה את תפקידן נשאו עימן ציוד של החברה כמו גם תחנת החלל המכילה בכל זמן נתון עשרות מצלמות ואין ספור עדשות (רובן של חברת ניקון).

כפי שאפשר לצפות, חברת ניקון בחרה להציג את ההיסטוריה העשירה שלה ושיתוף הפעולה עם NASA בסרטון הכולל מצלמות היסטוריות בולטות של החברה. הסרטון באתר Youtube מקורו בניקון יפן, גרסה באנגלית ניתן למצוא בקישור הבא.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *