ראשי מאמרים טיפ: כך תחזירו לחיים בקלות סוללות נטענות שהפסיקו לעבוד

טיפ: כך תחזירו לחיים בקלות סוללות נטענות שהפסיקו לעבוד

0
0

לא מעט מאיתנו עושים שימוש בסוללות נטענות למגוון יישומים והדבר נפוץ במיוחד בתחום הצילום (בעיקר במבזקים אבל לא רק). למרות השיפור באיכות הסוללות אנו עדיין נתקלים מפעם לפעם בסוללה נטענת שפשוט מסרבת להיטען יותר. היום אנו מפרסמים טיפ פשוט כיצד ניתן להחזיר סוללות כאלו לחיים במקום לזרוק אותן למחזור.

אז יש לכם סוללה (AA/AAA) שלא ממש נטענת יותר. רגע לפני שאתם קונים חדשה, נסו את הטיפ הפשוט הבא. קחו סוללה טעונה ומלחצי גריל ממתכת (ראו בסרטון למטה). הצמידו את צד המינוס (הצד השטוח ללא הבליטה) של שתי הסוללות זו אלא זו, ואת הצד הנגדי, החיובי (עם הבליטה) לצידי המלחציים (מלחציים שטוחים יהיו יותר נוחים לכך), וודאו שיש מגע טוב בין הסוללות ובינן לבין המלחציים והחזיקו כך 30 שניות (אין צורך לעשות זאת יותר זמן, אינכם מטעינים את הסוללה אלא רק “מעירים” אותה). אחרי 30 שניות קחו את הסוללה שסרבה להיטען והטעינו אותה עם מטען הסוללות שלכם הטענה מלאה. זה הכל – פשוט וזריז.

יש לנו בכל זאת הסתייגות מסויימת. למרות שעד כה מעולם לא נתקלנו בסוללה שהטריק הזה לא עבד עליה, אנו לא יכולים להתחייב מן הסתם שהעניין יעבוד תמיד, על כל סוללה ובכל מצב. אנו גם לא ממש יכולים להבטיח לכם שהסוללה תחזור למצב המקורי שלה מבחינת הטענות (אם כי לנו לפחות נראה שהסוללות מתפקדות כראוי וביצענו את התהליך כמה וכמה פעמים על אותן הסוללות לאורך השנים).

למי שצריך הזכרנו בסרטון את הדברים בהם אנו נוהגים להשתמש – את כולם ניתן לרכוש באמזון (חלק קיימים גם בארץ כמובן):

סרטון קצר מאתר הבת שלנו LensVid – כך תחזירו לחיים סוללה באמצעות מלחצי גריל וסוללה טעונה

הבהרה: לא המצאנו את השיטה (תוכלו למצוא המון רעיונות דומים ברשת כולל שימוש במהדקי נייר ומגוון אביזרי מתכת אחרים), בכל מקרה אנו מוצאים שהיא שימושית מאד וכבר החזרנו איתה אין ספור סוללות לחיים ומכיוון שלא כולם מכירים אותה – בחרנו לפרסם סרטון בעניין.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מאמרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *