ראשי חדשות מץ מכריזה על שני פלאשים חדשים

מץ מכריזה על שני פלאשים חדשים

0
0

בין ההכרזות הרבות והשמועות האינסופיות מהשבוע וחצי האחרונים חמקה לה גם הכרזה של יצרנית המבזקים (פלאשים) הגרמנית מץ בדבר שני דגמי מבזקים חדשים – mecablitz 50 AF-1 ואחיו הגדול ה- mecablitz 58 AF-2.

חברת מץ אשר נוסדה בשנת 1938 בגרמניה על ידי פול מץ, מייצרת מאז שורה ארוכה של מוצרים בניהם גם מבזקים למצלמות עבור מגוון חברות. שני הדגמים כוללים מספר חידושים ביחס לדגמים אותם החליפו:

mecablitz 50 AF-1 – המבזק המחליף את דגם ה-mecablitz 48 AF משנת 2007. הדגם החדש מביא עימו מספר שיפורים כגון טווח הארה משופר (guide number עודכן ל-50 מטרים במקום 48), המשקל צומצם והביצועים ואמינות שופרו כתוצאה משינויים בשפופרת הפלאש, בנוסף למבזק יכולת עדכון קושחה (Firmware) באמצעות כניסת USB. הפלאש אמור להימכר במחיר של כ-250 יורו באירופה.

mecablitz 58 AF-2 – גרסה מחודשת ומשופרת של ה-mecablitz 58 AF מ-2006 הכוללת בין השאר שיפור ביכולות השליטה (ובעיקר הקליטה) האלחוטית. הפלאש צפוי להימכר במחיר של כ-400 יורו באירופה.

בשני הדגמים הוכנסו לראשונה תושבות מתכת אשר נועדו לשיפור העמידות של הפלאשים ומנגנון נעילה מתקדם. שני המבזקים מגיעים בגרסאות שונות התואמות לקנון, ניקון, פוג’יפילם, פנסוניק, סוני, פנטקס ולייקה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *