ראשי חדשות StandDaddy – התוסף הפשוט שייצב לכם את הציוד

StandDaddy – התוסף הפשוט שייצב לכם את הציוד

0
0

חברה אמריקנית קטנה יצרה פיתרון פשוט אך מתבקש אשר יאפשר לכם לייצב חצובות או עמודי תאורה בצורה פשוטה וזולה יחסית. המוצר המכונה StandDaddy הוא חישוק מתכת עם בורג שנועד לאפשר לכם לייצב את עמוד התאורה שלכם או החצובה.

ה-StandDaddy הוא מוצר פשוט מאד – הוא עשוי ממתכת חזקה במיוחד – כולל בורג אותו ניתן לחזק ביד (אין צורך במברג והוא לא אמור לפגוע במתכת של החצובה או עמוד התאורה שלכם) וחומר בקוטר 1 אינצ’. החור אמור לעפשר לו להתחבר לרוב הרגליים של עמודים התאורה הסטנדרטיים – לגבי חצובות כדאי שתמדדו את עובי הרגל ובעקר הגומי בחלק התחתון במידה ולא ניתן להסירו).

אז באיזה אופן אמורה פיסת מתכת עגולה עם חור לעזור לכם לייצב את החצובה או עמוד התאורה שלכם? התשובה פשוטה היא תעזור לכם לייצב אותם באמצעות שימוש במשקולת (כן, כן בדיוק כמו אלו מהחדר כושר). כל שעליכם לעשות הוא לרכוש (או להוציא מהבוידעם) שלוש משקולות לשים אותן על עמוד התאורה שלכם ולהשתמש ב-StandDaddy כסוג של מעצור. שלוש משקולות של 2.5 ק”ג – אחת על כל רגל – יעשו את העבודה מצויין ויהפכו את עמוד התאורה שלכם ליציב בהרבה – גם אם משקל קדמי כבד כמו מטריה גדולה או סופטבוקס ענקי.

רוצים לייצב את הציוד? השתמשו במשקולת

StandDaddy

איך ה-StandDaddy עומד מול השיטות המקובלות לייצוב עמודי תאורה וחצובות? מצד אחד שקי חול יכולים להיות מציקים למדי לשימוש (שלנו נקרעו לא פעם והתוכן – חצץ במקרה שלנו – נזל החוצה). ה-StandDaddy יכול גם לשבת נמוך מאד (לא תמיד ניתן לעשות זאת עם שק חול ואם לחצובה שלכם אין ספרדר אתם בכלל עשויים להיות בבעיה) ולתת יותר ייצוב והמשקל של המשקולות לרוב גדול מזה של שק חול. החיסרון המרכזי שאנו רואים ל-StandDaddy הוא שמשקולות מתכת עגולות הן לא מוצר שנוח או קל לשאת לשטח. שקי חול ניתן למלא כמעט בכל מקום עם חול, אדמה, חצץ (או אפילו עם מים – בבקבוק או עדיף בשקית שתיה למשל), בצורה כזאת ניתן לשאת משקל קל עד למקום הצילום ושם למלא את השק. אם יש לכם הליכה משמעותית עד לנקודת הצילום (בהנחה שאתם לא מצלמים בסטודיו) אתם עשויים להיות בבעיה (אלא אם אתם נהנים לסחוב איתכם משקולות מתכת). באופן תיאורטי ניתן להשתמש במשקולות ברות מילוי (כמו משקולות הילדים הללו למשל) ולמלא אותן בשטח כמו שק חול – אבל אלו מוצרים נדירים יחסית והעמידות והאיכות שלהן נמוכים מן הסתם ביחס למשקולת מתכת.

מצד שני ה-StandDaddy איננו יקר במיוחד –  $35 לחבילה של 4 יחידות באמזון אז אם אתם זקוקים למשהו שייצב לכם את החצובה/עמוד התאורה – אולי שווה לנסות.

סרטון של הצלם האמריקני Joe Edelman המציג את הבעיה – והפתרון

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *