ראשי חדשות Kickstarter band.it – כיסוי גומי לטבעת העדשה שישמור וישפר לכם את הביצועים

band.it – כיסוי גומי לטבעת העדשה שישמור וישפר לכם את הביצועים

0
0

לא מעט פעמים אנו שומעים על חברה עם גומיות עדשה שחוקות, קרועות או סתם לא נוחות לשימוש. קמפיין קיקסטרטר חדש בשם band.it רוצה לשנות זאת.

אם הגומיות בעדשה שלכם לא מספקות לכם אחיזה מספיק טובה או הן נוטות להישחק (יש מספר יצרניות ומספר דגמים בהם העניין נפוץ יותר – בעיקר בקרב צלמים מקצועיים העושים הרבה מאד שימוש – לעיתים לא “עדין” במיוחד בעדשות) יכול להיות שיש פיתרון חדש ומעניין וגם לא מאד יקר באופן יחסי.

מדובר בגומיות שחורות עם חריצים עבים יותר שאמורים לספק יותר אחיזה מהגומיות הרגילות של העדשות הסטנדרטיות. הגומיות אלסטיות (אמרנו גומיות לא?) וניתנות להתאמה לכל עובי של עדשה (לגבי הרוחב – החברה מבטיחים להתאים פר עדשה על פי בסיס נתונים לאחר הצלחת הקמפיין).

היתרון מעבר לאחיזה המשופרת הוא כמובן שאם הגומיה נקרעת תמיד ניתן להחליפה בקלות ובמחיר זול יחסית ללא צורך ללכת למעבדה ולשלם סכומים מופקעים.

אם השתכנתעם אז ה-band.it מתחיל מ-24 דולרים (צפי הגעה – יולי 2017).

סרטון הקיקסטרטר של הפרויקט

עוד פרויקטי גיוס המונים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *