ראשי חדשות הצצה ראשונה – כלי חדש מאדובי לפוטושופ ולייטרום – Guided Upright

הצצה ראשונה – כלי חדש מאדובי לפוטושופ ולייטרום – Guided Upright

0
0

מוקדם יותר היום חשפה אדובי כלי חדש שיתווסף לגרסת ה-Camera RAW 9.6 של פוטושופ CC ולגרסה האחרונה של תוכנת הלייטרום CC. הכלי המכונה Guided Upright אמור לסייע בתיקוני פרספקטיבה מדויקים ואוטומטיים בצורה קלה ונוחה יותר מבעבר.

תיקוני פרספקטיבה אינם דבר חדש בפוטושופ והם חשובים לצלמים בכל מיני מצבים – הן לתמונות נוף והן לתמונות אחרות בתהליך עריכת התמונה. הכלי החדש המכונה Guided Upright נועד לסייע באוטומטיזציה (חלקית) של התהליך. העבודה מתבצעת באמצעות ציוד קווים מנחים מתכנסים לארך התמונה (לאורך ולרוחב)

בשני הסרטונים המופיעים למטה מסבירה Julieanne Kost מאדובי כיצד להשתמש בכלי ולהפיק ממנו את המקסימום כולל כמה טיפים שימושיים (כמו לדוגמא כיצד להעלים את רשת הקווים המסייעים). בבלוג של חברת אדובי אפשר למצוא כמה מקיצועי הדרך שיאפשרו לכם לעבוד ביתר יעילות עם הכלי החדש.

הסבר לבעלי תוכנת הפוטושופ (בתוך Camera RAW 9.6)

הסבר לבעלי תוכנת הלייטרום

אנו נציין כאן כי אילינו לפחות העדכון טרם הגיע (אדובי מציפה את העדכונים באופן הדרגתי ולעיתים עוברות מספר שעות עד שהעדכונים מגיעים לכלל המשתמשים). עוד נציין כי אדובי צפוי להשיק בתקופה הקרובה את גרסת 2016 לתוכנת הפוטושופ אשר צפויה לכלול עדכונים רבים הנוגעים לצלמים (נזכיר כי בשנה שעברה עיקר העדכונים היו לטובת גרפיקאים), אנו נעדכן בהתאם כשהגרסה החדשה תוכרז.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *