ראשי חדשות Inklet – התוכנה שתהפוך את משטח המגע של המק ללוח גרפי

Inklet – התוכנה שתהפוך את משטח המגע של המק ללוח גרפי

0
0

אם אתם משתמשי מק ואין לכם לוח גרפי מקצועי אבל אתם עדיין רוצים להנות מהחוויה של שימוש בעט דיגיטלי בכדי לעבוד בפוטושופ ובתוכנות אחרות – אפליקציה חדשה בשילוב עם עט דיגיטלי זול יחסית יכולים לעזור לכם.

במחשבי ה-MacBook מן הדורות החדשים משולבת טכנולוגיה המכונה Force Touch trackpad ומאפשרת למשתמשים בעט דוגמת ה-Pogo stylus (שעלותו כ-20 דולרים) או אפילו ללא עט כלל באמצעות האצבע (אם כי הנוחות והדיוק הם כבר סיפור אחר) לבצע פעולות המזכירות שימוש בלוח כתיבה דיגיטלי בסגנון Wacom כולל דרגות לחץ.

האם הביצועים מתקרבים לאלו של טאבלט מקצועי?  לא בדקנו, אבל אנו מתקשים לתאר שכך המצב – אחרי הכל הלוחות המקצועיים של Wacom כוללים אלפי דרגות לחץ והם כמובן גדולים באופן משמעותי ומותאמים באופן מושלם לעבודה גרפית בעוד שמשטח המגע של מחשבי ה-MacBooks הוא קטן וצפוף ונועד בראש ובראשונה לעבודה עם אצבעות.

MacBook  – מעכשיו משטח מגע גם כלוח גרפי

inklet-pen-tablet-app

אם אתם בכל זאת רוצים לנסות אתם יכולים לסור לאתר המפתח – Ten One Design – ולרכוש את התוכנה תמורת כ-25 דולרים (או במשולב עם אחד מהעטים שהחברה מוכרת המופיעים בעמוד הבא).

סרטון המציג שימוש קצר בתוכנת ה-Inklet 

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7KVFmE8la6w[/youtube]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *