ראשי חדשות Kickstarter Adaptalux: להאיר ובקטן

Adaptalux: להאיר ובקטן

0
0

 פרויקט קיקסטרטר חדש בשם Adaptalux רוצה להביא בשורה חדשה לצלמי המאקרו עם מערכת תאורה חכמה ומושקעת מאד הכוללת מספר תאורות מודולאריות ומגוון רחב של עזרים המתאימים כמעט לכל סוג של צילום מאקרו.

לעיתים אנו נתקלים בפרויקט קיקסטרטר שאפתני שאנו חשים שפשוט חייב להצליח. כזה הוא Adaptalux, ואם אתם חובבי צילום מאקרו אנו כמעט משוכנעים שתחושו כמונו. הפרויקט אשר נהגה על ידי המהנדס וחובב המאקרו הבריטי Samuel Granger הוא באמת ייחודי בנוף ומשהו שלא ראינו כמותו עד היום.

ה-Adaptalux – עד 5 תאורות

Adaptalux-1

אז מה כוללת מערכת ה-Adaptalux?

  •  Control Pod – מרכז השליטה של המערכת הכולל שלושה כפתורים (לבחירת התאורה, ולהגברה או הנמכה של עוצמת האור) ו-5 חיבורים לתאורות שונות. לרכיב סוללה המספיקה לשעתיים וחצי של עבודה רציפה עם 3 תאורות לבנות מחוברות ב-50% הארה. הסוללהניתנת להטענה מ-USB (וגם לשימוש ישיר באמצעות מחשב או מקור כוח אחר עם חיבור USB).
  • Lighting Arms – תאורות LED בעוצמה של 165W לומנס כ”א עם זרוע גמישה, מגיעות בלבן ובארבעה צבעים נוספים. ניתן לשנות את זווית ההארה של כל ראש – מזווית צרה לרחבה.
  • דפיוזרים – תוספים מרככים כולל אפשרות לצבעים שונים (לא ברורה הכפילות עם הצבעים השונים של התאורות עצמן).
  • מעמד מאיר – פטנט מעניין המאפשר לחבר ראש תאורה למעמד עליו ניתן להציב עצמים קטנים לשם הארתם.
  • Backdrop Setter – רקע זעיר הכולל פאנלים מתחלפים עם מגוון רחב של צורות (בכדי לקבל בוקה שונה).
  • מעמד מתכת – מעמד מתכת בעיצוב מיוחד (לא הכרחי שכן ניתן להציב את ההתקן על חצובה קטנה או לחבר למצלמה באמצעות cold shoe אך הוא אמור להיות יציב יותר).

כפי שניתן לראות  מדובר במערכת מגוונת מאד אשר בפיתוחה הושקעה לא מעט עבודה והיא מאפשרת מגוון אפשרויות שדרשו עד כה בעיקר הרבה מאד DIY (לא רע בהכרח אבל לא מתאים לכל אחד).

מרככים בצבעים שונים

Adaptalux--2

Adaptalux הכינו מספר רב של סרטונים קצרים אשר כל אחד מהם מציג רכיב אחר במערכת:

סרטון כללי על המערכת

סרטון המציג את ה-Control Pod

סרטון המציג את ה-Lighting Arms

ה-Backdrop Setter

ה-Adaptalux Stabiliser

סכום המטרה של פרויקט Adaptalux עומד על כ-100 אלף פאונד ואנו כאמור מקווים מאד שהפרויקט יגיע לסכום זה. עלות המוצר בקיט בסיסי איננה גבוהה מאד – כ-100 פאונד (משלוח קיים לכל מקום כולל ישראל).

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *